Okay, dit is enigzins pijnlijk om te posten aangezien ik eerder een topic heb geopend over dezelfde jongen (toen ik hem net had ontmoet…), maar toen was jullie advies ook erg behulpzaam dusja ik ga het toch maar doen. Het is dus nu bijna 2 weken uit, lang verhaal, we gingen na een laaang gesprek uit elkaar, veel verdriet, we wilden eigenlijk niet uit elkaar omdat we nog steeds van elkaar houden maar door omstandigheden vanuit zijn kant heb ik er een punt achter gezet. Nu heeft hij me met kerst een heel fijn, functioneel en ook waarschijnlijk prijzig cadeau gegeven: Een hele mooie pluche badjas. Het was altijd een “ding” dat hij en zijn familie thuis over hun nette kleding alsnog een comfy badjas aanhadden, en ik jatte normaal die van hem, totdat ik mijn eigen kreeg. Ik droeg dat ding dus ook echt elke ochtend tot ik de deur uit moest, als ik thuiskwam ook meteen… Heb het direct na de breuk gewassen en in mijn moeders kast gehangen, omdat ik toen in zo’n post-breakup “alles moet weg” bui was, maar nu mis ik het omdat ik het zonder koud heb… Is het gek als ik hem weer ga dragen? En zou het eventueel mijn verwerkingsproces kunnen verstoren (dat zou ik uiteraard niet willen…)?
Toevoeging: Ik heb andere, meer “romantische” cadeaus definitief weggedaan, dus gedroogde rozen en een hartjesvormige ketting enzo