cadeau beste vriendin; help ?

Ik heb een hele goede vriendin, en wil haar graag verassen met iets leuks. Maar ik heb niet zoveel geld… Ze is echt een meisjesmeisje , maar nagellak en make-up is wel heel afgezaagd.

weten jullie iets, een leuk cadeautje of ideeen voor een soort surprise party ?

een fotoboek met jullie leuke herinderingen
een fotoshoot van jullie samen
een grote canvas met jullie mooiste foto
allemaal kleine kadootjes samen zoeken en dr een mooi pakket van maken
een suprise party organiseren voor dr, waar al jullie vriendinne bji zijn
haar trakteren op eeh bios/weekendje weg/uit eten whatever

kzou niet weten verder (aa)

een surprise party is indd. leuk ja. maak er dan bijv. een roze feest van(geen idee of ze van roze houdt maar waarschijnlijk wel). je kunt roze ballonen opblazen en dasn ophangen,een groot bord maken met een leuke verjaardags tekst en ik weet niet waar je dat gaat doen als je het gaat doen maar je kunt bv. ook op een bank roze kussentjes leggen, op een tafeltje roze glazen met daarin haar lievelingsdrinken ofzo… je kunt dit alles trouwens ook met andere kleur doen. ik hoop dat ik je een beetje heb geholpen voor de surprise party als je die gaat organiseren. :slightly_smiling_face:

Ik zou zeggen een soort high tea organiseren maar als je niet zo veel geld hebt zal je dat wel met meerdere mensen moeten doen

Slimme Candy Vibraor voor gezichtsmassage!
er zijn veel verbazing gaven aan mensen! gelooft u mij alstublieft!

^teehee! XD

Koop zo’n grotere theedoos bij de xenos, beplak deze met foto’s van jullie of allemaal girly plaatjes, en stop hier 4 (volgensmij zitten er 4 vakken in dat theedoosje) zelfgemaakte cupcakes in ^^ Later kan ze er dan sieraden oid indoen.

Even een voorbeeld;
Deze heeft dan een glazen/plastic bovenkant, kan ook leuk zijn en je hebt ze ook zonder ‘thee’ erop, maar het gaat even om het idee.
http://erwaseenseentaart…/2011/07/taartjes-005.jpg

wat een leuk idee :slightly_smiling_face:

ik denk dat ik een surprise party ga geven, met die gekleurde ballonnen en kussentjes en glazen, super cute :slightly_smiling_face:

hebben jullie niet een groter groepje vriendinnen (:
wij doen altijd dat we dan altijd allemaal 10 a 20 euro bijleggen en zo toch nog een duur cadeau kunnen geven, zo hebben we al uggs, vans en een nickelson jas gekocht voor verschillende verjaardagen (:

iets origineels is altijd leuk! ik weet ook nooit wat ik voor vriendinnen moet kopen, want ik wil altijd iets niet-standaards geven. dus dan loop ik gewoon heel veel winkels af (expo, kringloop, xenos, v&d, kruidvat, enz). Zo vond ik voor mijn nichtje een fisheyecamera (nog helemaal nieuw met rolletje) voor 2.50 bij de kringloop. Origineel en leuk!

Supriseparty is ook een superleuk idee btw!