Cadeau als herinnering

Hoihoi,

binnekort ga ik op kamers (over ongeveer 6 weken) en m’n beste vriendin blijft wel hier wonen, dus ik ga haar natuurlijk superveel missen. Nu wil ik iets geven waardoor ze mij altijd als herinnering heeft, maar geen foto ofzo, die heeft ze al genoeg. Ze lust geen chocolade en ze draagt bijna geen sieraden, dus daar kan ik ook niets mee. Maar 't moet iets zijn waar ze van weet dat ik er veel moeite en tijd in heb gestoken en waardoor ze dus altijd herinneringen heeft aan onze vriendschap. Ik ga haar namelijk verschrikkelijk veel missen (natuurlijk) dus ik wil echt iets moois geven. En iets tastbaars, dus geen dagje weg ofzo.
Ik heb in de forums gekeken en de zoekoptie gebruikt maar dat zijn allemaal verjaardagscadeaus en daar zit niet echt iets bruikbaars bij. 't moet echt puur als herinnering zijn.
Kunnen jullie me helpen?

Misschien kan je een paar van jullie leukste herinneringen op papier zetten. Zo een heel boekje aan jullie vriendschap zodat ze dat kan lezen?

een koffertje met allemaal leuke dingetjes erin? Bodylotion, en heeft ze zelfs geen oorbelgaatjes? Anders kan je zilveren subtiele oorbellen doen… dat is dan toch wel leuk? een knuffeltje bijv… kaarsjes… gewoon iets gezelligs en liefs!

Kussensloop met leuke foto van jullie samen!

@ Jubelein: Vind ik wel heel leuk, maar ik heb al eens zo’n boekje gegeven, of ja iets soortgelijks… dat moest je zelf invullen maar dat stond er bijvoorbeeld: Dit weet ik nog niet van jou… en invullen, en mooiste herinneringen aan jou, en dan moest ik dat allemaal in vullen dus dat is wel iets soortgelijks, maar opzich wel leuk idee!
@ Monkeybonkey: Vind ik ook heel leuk idee! Zelfs oorbelgaatjes heeft ze niet, want die zijn dichtgegroeid, wel gehad dus…:wink:
@ Neverseen: Vind ik iets te ver gaan, ze heeft een vriend en woont samen dus ik zie 't al voor me dat ze op haar kussensloop ligt waar mijn hoofd ook op staat haha:P

In ieder geval al bedankt voor 't meedenken, dat koffertje en herinneringen ga ik miss wel iets mee doen! OF er moeten nog meer leuke ideetjes komen?(A)

Een leuk beeldje van foreverfriends. Dat staat toch wel duidelijk ergens voor :slightly_smiling_face:

Bonnenboekje - samen naar de stad, samen een massage, samen kapper, samen dagje uit, samen een weeknd stappen, naar de film, spa, etc.

Dankje voor jullie ideetjes! Nog meer?

Ik heb meer ideeen nodig!

Nou, er staat hier ergens een topic met ‘Plakboek voor vriend’ of zoiets dergelijks. Daardoor heb ik er ook een gemaakt, maar dan niet voor mijn vriend maar voor mijn moeder en voor mijn vader. Had er eerst een gemaakt voor mijn vader (verjaardag) met gedichtjes, foto’s van vroeger, leuke tekeningen etc. en hij was er erg blij mee! Daarna ook een voor mijn moeder gemaakt en die was er ook hardstikke blij mee. Doordat ze ook foto’s van vroeger enzo zagen werden ze heel emotioneel, dus dat was wel erg leuk. Ik denk dat je ook zo een plakboek voor je vriendin kan maken, als je een beetje creatief bent? Met gewoon van alles en nogwat, en voor ideeën kan je naar dat topic gaan! En daar steek je ook tijd in (=

sorry zag net pas geen foto ;p

Waar houdt ze van ?
Als ze van thee ofzo houdt, gewoon een high tea organiseren , & dan foto’s maken en in een dienblad doen ? Is misschien ook wel handig , kan haar vriend haar ook eens een ontbijtje opbed brengen . (a’)

Ze lust geen thee:P
En zo’n dienblad heb ik al een keer van haar gehad;)
Over zo’n fotoboek zit ik wel de denken, daar heb ik ook al naar gekeken in die topics! maar ik heb maar iets van 10 foto’s van ons samen, dus dan moet ik voor de rest wel heel erg veel gedichtjes enzo erin steken wil dat fotoboek ooit eens vol geraken, maar ik denk wel dat 't zoiets wordt! Iets in die richting, met foto’s, gedichtjes, anekdotes enz!

ja dat is leuk! (=. wel jammer dat jullie zo weinig foto’s hebben want ik vind foto’s altijd het leukste, maar met gedichtjes etc is het wel leuk! :grinning:. en 't laat zien dat je er echt tijd hebt ingestoken!

koop bij lucardi(bijv) een hartenketting met haar naam erop of de joune en geef dat aan haar?

ik ben nog steeds aan 't nadenken over het perfecte idee, ik heb 't nog niet gevonden! Zo’n hartjesketting vind ik té, die heeft ze trouwens ook al, maar dan van haar vriendje of ex ofzo;)
Ja foto’s vind ik ook het leukste maar heb er helaas niet zo veel inderdaad!

een mok met een foto van jullie samen erop
of je hebt een mooie foto van jullie samen en die print je uit als een poster (mediamarkt), of op canvas etc.

xxx

Je kan bijvoorbeeld een weekendje weggaan met haar als een soort van afscheid en dan maak je daar heel veel foto’s enzo en dan maak je een plakboek van hoe het weekendje was en shrijf er ook leuke herineringen (ofzo.) in van vroeger en laat de leukste foto van het weekendje weg afdrukken op Canvas 2x en schrijf er dan allebij wat leuks op de achterkant voor elkaar dan hebben jullie allebij een dingetje van elkaar
(dit is best wel duur maar je kan natuurlijk gewoon een van deze dingen kiezen :wink:)
K hoop dat je er wat aan hebt :wink:

Dat idee van iris_lollypop is wel heel gaaf, omdat ik al heel lang een vriendinnenweekend wil doen, maar dat gaat er helaas niet meer van komen voordat ik wegga naar Tilburg, maar ik ga dat sowieso in m’n achterhoofd houden, miss in de herfstvakantie ofzo, en dan geef ik gewoon met haar verjaardag de rest van dat idee van jou! Dat is wel heel gaaf, bedankt!:slight_smile:

een schilderij ? Van jullie samen?

Ja, idd, je kan iemand opzoeken die mooi tekent/schildert, via hyves ofzo?, en een foto opsturen dat hij/zij dat maakt. Je hebt zo veel resultaten als je bij zoek opdracht bij hyves intypt.
Zoals:
http://marieke-tekeningen.hyves.nl/

xxxxx