Cadeau 16e verjaardag

Heee meiden
ik wordt over 2 weken 16, en natuurlijk willen m’n ouders weten wat ik wil hebben. ik wil graag een tweepersoonsbed, of een grote twijfelaar, maarja, een goed bed + matras + deken enz enz enz gaat toch gauw al paar duizend euro worden.
Dus dat is te duur.
Ik dacht aan een laptop, maar die ik nu heb ik eigenlijk nog goed. hij is oud, en het scherm heeft heel veel speling, maar hij doet t nog goed en heeft een mooi groot scherm.
ook telefoon heb ik, htc hero, en hij is nu net weg om t touchscreen te repareren dus die is ook weer zo goed als nieuw binnenkort.
Dan zou ik nog een kledingkast willen, maar die maakt pap graag zelf. dus dat krijg ik sowieso wel, zonde om te vragen.

iemand leuke ideetjes voor een niet te duur verjaardagscadeau?
xx

Paar duizend euro??? Je kan voor onder de 500 echt wel een goed bed met alles erbij kopen. Oke dit is ook duur… Een laptop is zo ongeveer net zo duur.
Uhm ik vraag vaak schoenen of kleding ofzo.

naja een goed bed… denk ik wel rond de 1000/2000?
maargoed, maakt niet uit haha.
schoenen hoeft niet echt, krijg als ik t nodig heb in de zomer nieuw paar schoenen. en kleding wil ik niet, want ze kopen nooit zulke leuke dingen ;$
maar dankje voor je reactie! ik ga denkik ook om kleedgeldverhoging vragen ofzo haha.

bed bij de ikea compleet 140 breed met matras en alles koste volgens mij 300 euro ongeveer, ligt heerlijk:)

eeerlijk? gewoon een goed bed? *checkt ikea site*

want ik lig nu zegmaar op een boxspring en 2 extra matrassen…

Scooter?

Auto?
grapje, ik dacht even aan sweet sixtheen.

Misschien een parfum dat je graag wil? En je kan voor 500 euro wel een bed krijgen met matras denk ik.

ik woon zo ongeveer naast school, en heb verder niet echt redenen om lange afstanden te rijden… al lijkt t me wel suuuuupervet haha.

auto. CHECK. haha oftochniet.

jaa. ik weet niet meer wat ik precies heb betaald. maar iig geen 500 euro. bij ikea ook. prima bed hoor.

Het bed van mij en mijn vriend, lis jimaux (als je het zo schrijft, extra groot 2persoons dus) wat inc. matras en kussen nog geen 400 euro. Valt wel mee dus=)
En verder, ehm ticket voor concert/festival?

naja ga nog wel eens kijken met m’n ouders.

andere ideeen?

Ik kreeg voor mijn 16e verjaardag een Ray Bann Wayfarer zonnebril. Dus misschien is dat iets? : )

Ik kreeg een ipod classic :slightly_smiling_face: (maar dat is natuurlijk wel duur.)
Parfum is leuk, kleding ook een mooi paar oorbellen of een ketting?

MONEY (en liefde) en dat je mag kiezen wat jullie als avondeten eten
maar je hebt wel gelijk: een GOED bed dat lang meegaat en niet na een jaar gaat piepen kost al snel veel, maar vraag of je ouders het bed voor driekwart betalen en jij ook een kwart ofzo:P
vraag geen dingen die je niet nodig hebt, en dan vraagt omdát je iets wilt krijgen, vraag dan een ‘tegoedbon voor een cadeau’ XD

@Scrumptious geen slim plan, ik ben nooit zo zuinig op zonnebrillen.

@Lebisou m’n vader heeft ipod touch, dus als ik die wil gebruiken mag dat, m’n htc met muziek enzo erop. en sieraden had ik ook al over nagedacht, maar ik heb al een kettinkje en ringen die ik altijd om heb, en armbandjes is niet echt mijn ding…

oeffff ik kraak jullie allemaal hard af! niet m’n bedoeling, ik ben allang blij dat er mensen reageren haha.

@vintagefan tsja ik ga nog wel eens goed overleggen over dat bed. want dat is het enige nuttige wat ik kan verzinnen op het moment.

nog een tip voor een 2 persoonsbed: bij ikea heb je voor 12 euro ofzoiets een simpel dun dekbed. Ik heb er twee van die ik in de winter op elkaar spelt met veiligheidsspelden, in de lente is 1tje genoeg. Dus dan hoeft het niet zo duur te zijn en kan je zelf verder sparen voor een ‘normaal’ dekbed. Hoewel ik het hier nu al 2 jaar mee doe, ipv wassen gewoon lekker een nieuwe kopen haha!

Hahahah lastig!
Waarom vraag je niet gewoon geld? dat kun je dan sparen tot je iets tegenkomt dat je echt heel leuk vind en graag wilt, want het lijkt erop dat je nu niets nodig hebt, dus zonde om toch iets te vragen alleen omdat je iets wilt hebben.

Ik heb ook een bed van de ikea!
Het frame kostte 80 eu (Moest een simpele, heb maar 205 cm om hem in de lengte neer te zetten :stuck_out_tongue: En er moest een stukje van het hoofdeinde uitgezaagd, want er lopen buizen) Inclusief lattenbodem en middenbalk.
En een matras van 450 eu (kan natuurlijk goedkoper, maar deze was goed voor mij)

Bij de Jyks heb ik een dekbed (2 delen) gekocht voor 35 eu.
En 2 hoofdkussen voor samen 20 euro.

Voor 400 eu kun je al een bed inclusief matras hebben :slightly_smiling_face: