Cabaretvoorstelling.

Hey,
Gaan jullie wel eens naar een Cabaretvoorstelling? en zo ja: Welke? en bij welke ben je dan geweest of wil je nog wel eens graag naar toe?

ja!

ik ben naar lebbis en jansen geweest
waay long ago
met mijn broer

en ik ben naar javier guzman geweest, afgelopen maart

was suuper vet!

wil ik eigenlijk nog wel een keer heen

Ja, ik ben al eens naar een cabaretvoorstelling geweest maar ik weet de naam niet meer haha.
Het was echt heel erg leuk!
En ik wil naar de nieuwe show van Jochem Myjer (de rust zelve) (:

Ik ben nog nooit geweest maar zou wel een keer naar Najib Amhali willen hij heeft humor. :]

Nóg niet. Wel de live DVD van The Mighty Boosh (pelt the rabbit in his big white faaaaace!) gezien en zou graag willen gaan als ze naar Nederland komen, maar dat gebeurt toch niet :'D

En veertien november ga ik naar Eddie Izzard omg I’m so excited :grinning:
Hij is echt de beste comedian ooit <3333

__
ETA:
Oh ja, we zijn wel een keer naar Arie en Sylvester geweest en naar De Lama’s, maar dat was met de familie…

Ik ben wel eens naar een of andere onbekende gast geweest. Ik ben z’n naam vergeten, zo saai was het.
Maar ik zou hééél graag een keer naar Javier Guzman of Bert Visscher willen. Die zijn gewoon geniaal!

Up :]

Ik ben naar Ruben (Lama’s) en Nathan geweest, maar dat was niet zo heel leuk. Ik wil wel graag naar een bekende, grappige cabaretier.

Ik ga volgend jaar naar Jurk! van Jeroen van Koningsbrugge en Dennis van der Ven.
Dat vinnik best wel vet eigenlijk xD
verder volgens mij niet naar een cabaretvoorstelling geweest…

Ik ben vorig jaar naar Op Sterk Water geweest, vraag me niet wanneer.
En dit jaar ben ik februari naar Manie! Manie! van de Heideroosjes (muzikaal cabaret) geweest, en afgelopen week naar Guido Weijers.

Ik ga in februari naar Ronald Goedemondt (Dedication). Hij is serieus geniaal :]. Zoek maar eens op.

Ik ben laatst naar Jochem Myjer (de rust zelve) geweest. Zo grappig!! XD ennn hij is super aardig! (ik sta met 'em op de foto :stuck_out_tongue:)

En ik ben naar twee shows van Bert Visscher geweest. Hij is geniaal :3

AAAAAAAH DAAR WILDE IK HEEN!!
maar t kon niet <_<

:0 Jammer dat je niet kon >< Het ging over zijn vrienden in Leiden enzo…
Ik hoop dat 'ie snel op DVD komt :]

ik vind dat altijd zo duurrr…

maar ik zou graag naar brigitte kaandorp willen, al weet ik niet of ze nu nog steeds zo grappig is :stuck_out_tongue:.
en javier guzman lijkt me geweldig :grin:.

Ik wil zo graag naar Javier Guzman!
Hij is geniaaaaal!
:headbang2

Gister was Eddie Izzard!

Ik heb zitten huilen van het lachen op bepaalde stukken (de dinosariërs, en de raptor in de auto, en jazz chicken, en “quod… the fuck?”).
Wat een geniale, geniale man is het toch.

Ik ben naar Boom Chicago geweest. Cabaret voorstelling door mensen uit Chicago, dus was in het engels xd
Het was zoooo geniaal, echt super grappig! En ook super vet dat het in het Engels was.

ik wil graag naar Guido Weijers

ik ga morgen naar Javier Guzman
ben naar Guido Weijers geweest vorig jaar.