C&M & Toerisme opleiding?

Heeei
Ik zit nu in 4havo en ik heb C&M met frans, wiskunde A, tekenen en maatschappijwetenschappen.
Alleen ik weet nog niet welke opleiding ik later wil doen.
Mij lijkt leuk iets met talen of toerisme.
Maar kan toerisme dan met mijn vakkenpakket?
En kan iemand iets meer over toerisme vertellen, of welke opleiding jullie (gaan) doen met een C&M profiel?

Volgens mij heb je er ook Economie en M&O voor nodig en kun je tourisme alleen studeren aan de TIO (een privéschool)
Gewone HBO scholen kan wel maar volgens mij heet het dan anders ‘Toeristisch management’ of ‘Recreatie’ of ‘Vrijetijdsmanagement’ ofzoiets.

Ik doe C&M en ik ga MIC (Media Informatie Communicatie) studeren

Ik doe C&M en ga waarschijnlijk Psychologie studeren.
Ik ga alleen eerst aankomend jaar een half jaar naar Australie, even ertussenuit.

Ik heb CM en ga misschien pedagogische wetenschappen studeren, maar dat weet ik nog niet zeker. (A)

Ik doe de toerisme opleiding op het zadkine in rotterdam :slightly_smiling_face:
Ik heb zelf VMBO TL afgerond met wiskunde, economie, frans, maatschappijleer, aardrijkskunde, engels en nederlands.

okee :slightly_smiling_face:
Iets met talen vind ik ook leuk en dan soms iets in het buitenland doen ofzo
Iemand tips of een leuke studie hiervoor?

uwhh jij heb best een non-breed-profiel (of hoe ze dat noemen op onze school)
maar ehh, i duntknow? ik heb n&g dus ik kan inprincipe gewoon alles kiezen, dus heb ik me er niet echt mee beziggehouden wat je met welk profiel pakken kunt

Ja, je kunt toerisme doen, om het zo maar te zeggen.
Je hebt daar mínstens 1 taal + wiskunde voor nodig.

Oke, dat heb ik dus dan.
Maar eh, weet iemand een opleiding waar je af en toe voor naar het buiteland moet bv. Frankrijk of Spanje ofzo? Want dat lijkt me ook leuk maar dan niet altijd in het buiteland maar bv. een paar weken/maanden?

Iemand?