Byte-x

Hay :slightly_smiling_face:

Omdat ik dus eigenlijk mijn nagels constant af bijt ben ik eens in de kruidvat gaan lopen en ik heb vandaag BYTE-X gekocht.
BYTE-X is een soort ‘‘nagellak’’ maar met zo’n ontzettend(!) vieze smaak als je je vinger in je mond doet voor bijv om nagel te gaan bijten.

Nu ben ik er al achter gekomen dat het ontzettend vies is en dat ik al niet meer ga nagel bijten, maar nu is dus mijn vraag:

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben, en na dat je het gebruikt hebt, heb je dan nooit meer nagel gebeten of wel?

http://img687.imageshack.us/img687/4552/bytex.jpg

Nooit geprobeerd.
Maar het zou handig zijn als het werkt, dan koop ik het ook! :slightly_smiling_face:
Tenminste is het niet slecht voor je lichaam? als je het per ongeluk wel in je mond doet…?

Dit hielp bij mij niet, want ik smeerde het gewoon niet meer op…

Waaah, gatver dat heb ik ook een poos gehad!
dat is echt zooooo smerig! (ik was toen nog redelijk jong, zegt mijn broer stop je vingers eens in je mond. → toen dacht ik niet na dat ik dat spul op mijn vingers had. :O)
maar het hielp wel. Ik doe het nu nog heel soms.
maarjaa, het ligt er gewoon aan hoe graag jij wil stoppen.
Successs! =)

ja ik heb dat gehad toen ik van het duimen af moest komen. het werkt wel maar het is echt ontzettend vies!!!

Ik wist dus eigenlijk niet hoe het smaakte en ik was best wel benieuwd, dus ik ging even met mn tong proeven maar ik weet dus nu ook gewoon dat ik niet nagel moet gaan bijten omdat het echt zo ontzettend vies is.
De smaak valt alleen niet uit te leggen, en ik weet eigenlijk niet echt of het slecht is voor je lichaam, zal wel eens op internet kijken :slightly_smiling_face:

NIET gebruiken! Het gaat overal opzitten, op je brood, op je handen, overal! En als je dan dus een hap wilt nemen van je brood, smaakt her naar die troep… + Het werkte tock niet bij mij.

bah is zo vies he. blijft echt heel lang in je mond hangen, en gaat idd overal zitten.

ik heb daar nog geen last van?

Precies, dat met dat brood enzo dat het helemaal naar dat Byte-x gaat smaken had ik ook last van. Ik bijt ook nagels en probeerde het een weekje maar ik beet er gewoon doorheen, want ik had toch al die vieze bittere smaak in me mond omdat het op m’n brood ging zitten etc. dus bij mij heeft het niet gewerkt!

Ik heb het ook gebruikt, maar het gaat echt heel snel op alles zitten.
eigenlijk alles wat je met je vingers aanraakt. ik ben me er gewoon doorheen gaan zetten en beet ik mijn nagels nog steeds en doordat het dus overal op ging zitten was ik er maar mee gestopt na een tijdje het werkte toch niet.
Ik heb echt heel lang nagels gebeten en ik ben gestopt en ik moet je zeggen het resultaat is echt super, mijn nagels zijn nu heel vaak heel lang en mooi. heb gewoon geprobeerd niet meer te bijten en als ik wilde bijten deed ik kauwgom in mijn mond. en mijn vader werd er ook helemaal gek van dat ik beet, dus ik werd 16 wilde een scooter en toen zei hij, je krijgt hem ook als je niet meer nagels bijt nou dat was ook een grote stimulans. Ik zou hem zowiezo wel krijgen hoor maar nu deed ik er iets voor.
Ik hoop dat je er ook snel van afkomt, want het ziet er eigenlijk echt verschrikkelijk uit die afgekloven nagels.
XxLiefss!

Ik beet er gewoon door heen, de smaak ging uiteindelijk wennen haha :stuck_out_tongue:

Bij mij werkte het niet.