Bye Bye Spot Stick van Nivea

wie heeft dat al geprobeerd? dat is nieuw en steeds op de reclame en het lijkt me wel wat… niet dat k veel puisten heb ofzo (eigenlijk haast niet) maar tog altijd handig al er 1je aan zit te komen.

Nee nog niet geprobeerd, had er vandaag wel bijna 1 gekocht :stuck_out_tongue: Bij de kruidvat krijg je 25% korting op nivea young.

ow sirieus :astonished: hip x’] hoe duur wassie?

Volgens mij iets van 7,50 ofzo maar dan komt er nog korting overheen he!
:relieved:

ik heb 'm gekocht en ik vind hem goed

Ik had alleen een tester van die nachtcreme vdr niet maar het zal vast wel een beetje helpen :wink:

wat is dit voorn spul?
tegeen puisten ofzo?
Als hij goed werkt koop ik hem ook!:slight_smile:

ik heb hem ook, en je krijgt 35% korting nu op de hele lijn, heb van de week de hele lijn weer ingeslagen, is t tenminste niet zo duur als normaal, nu kost ie 4,80 ipv 7,30 … maar omdat ik m nog niet zo lang heb kun je ook niet echt zeggen of het super werkt, maar de rest van de lijn vind ik wel super, dat heb allemaal al wat langer

Smeren jullie het gelijk op je gezicht of behandel je eerst je gezicht

is dat nu nog van 4,80?! want dan ga ik hem meteen kopen vandaag!

ik was eerst mijn gezicht van te voren enzo, op mijn kassabonnetje stond 4,80

maar je smeert er verder niks op of erna :slightly_smiling_face:

jah ervor een beetje dagcreme over mijn gezicht, en die stift kun je regelmatig op de puistjes stippen

Ik heb hem net gekocht, samen met de Nivea Young ByeBye Spot Nachtcreme.
Weet nog niet of het wat is want heb het nog niet geprobeerd, maar ik hoop dat het werkt!

Ik heb m vandaag aangeschaft, allebei trouwens, hoop dat het werkt! Ik zal het wel laten weten :wink:
xx

die nachtcreme heb ik, en dies harstikke fijn!
wnt meestal wordt mijn huid heel erg droog door het schoonmaken van mijn huid.
en door die nachtcreme wordt het weer helemaal zacht + goed voor je puisten =]

als je hem wilt proberen kan je ook de cg of fancy kopen zit tie bij om te proberen :stuck_out_tongue:

die nachtcreme?

Bij de laatste cg zat hij toch niet bij mij?

Ik heb een keer een sos-stick gekocht van nivea, nou dat werkt dus echt voor geen meter. Werd alleen maar erger. Ik heb ook die nachtcreme, die is opzich wel goed, als je hem elke avond gebruikt…