Buurvrouw verrassen!

Hey meiden,
mijn buurvrouw heeft een heel zwaar jaar achter de rug (erge kanker gehad, long infarct) en daarom wilde ik haar een beetje verassen door met sinterklaas een doos met allemaal kleine cadeautjes voor haar (en haar man) deur te leggen. Dit wilde ik ook doen bij de overbuurvrouw, want haar man is een maand geleden overleden.
Weet iemand nog wat leuke kleine cadeautjes? Ik heb al chocolade letter, thee, nootjes, douchegel. Maar dat is zo standaard.
En zal ik er ook een briefje bij doen? Maar met wat erop?

Zouden jullie me alsjeblieft willen helpen ? (:

Ik zou er als ik jou was wel een briefje met een sinterklaasgedichtje bij doen, ook zodat ze erachter kunnen komen van wie het af komt.

Heel lief trouwens van je.

Ah wat lief van je!!
(geur)kaars(jes) ?:slightly_smiling_face:

[fgcolor=#FF4A3F]Ik weet niet waar ze van houdt?[/fgcolor]

Wat leuk!

Wat je er nog bij kan doen is bv een lekkere handcreme of gewone bodylotion?
Een magneet fotolijstje voor op de koelkast
mini deo
tijdschrift

Verder kan je kijken bij de 1 euro bak van blokker vaak zitten daar leuke en praktische dingen in. Of evt action rondje doen voor leuke decoratie dingen zoals zown rieten hart om op te hangen of van die kunst bloemen. Moeten ze wel van houden natuurlijk.

Super jongens, bedankt!
Het zijn twee vrouwen van boven de 60. Dus als dat nog helpt voor ideetjes ? ((:

super lief van je! echt! als ik jouw buurmeisje was geweest had jij ook cadeautjes van mij gehad :slightly_smiling_face:
ik word echt spontaan blij van mensen zoals jij :slightly_smiling_face:

je zou een soort winterpakket kunnen doen, het klinkt echt stom maar met dikke sokken en chocolademelk of van die stokjes bijvoorbeeld.
een boek of iets waar ze zich mee kunnen bezighouden

Okeee leuk idee!!

Wat vinden jullie van dit gedicht?

beste…
December is weer aangebroken,
en ook de sint is opgedoken.
Met zijn stoomboot, paard en pieten,
voor ieder is die tijd genieten.
Na de tijd van verdriet en pijn,
wilt ook de sint er voor je zijn.
Daarom dat de sint jou dit schenkt,
zodat je weet dat hij ook ana je denkt.
Liefs Sinterklaas

-Mijnnaam en adres

Wat lief!
Zoals hier al werd gezegd is een geurkaars een goed idee of een geurkaars met een leuk hulsje eromheen zoals dit

http://www.action.nl/upload/thumbs/2/8/2/8/2828-342-342-fit.png

Misschien een mooie kersthanger? Ik weet dat het voor sinterklaas is, maar iets om in de boom of voor het raam te hangen is altijd wel leuk en dan zullen ze altijd wanneer ze die hanger tevoorschijn halen aan je leuke actie denken.
Ik zou trouwens ook een gek klein cadeautje erbij doen :wink:

Superleuk idee :slightly_smiling_face:
Misschien is het leuk om er een bon in te doen om samen een keer wat te gaan drinken ofzo, ik weet niet hoe goed je ze kent enzo…
Maar echt een lief idee :flushed:

Dat drinken is een beetje awkward maar ik kan wel briefje bij doen, dat ze altijd langs kunnen komen voor kop koffie, of klinkt dat een beetje dom ?