Buurman HAAAT!

Ik heb een probleem. ik heb namelijk een dom
bejaard oudje die al 3jaar mijn buurman is. & Oook heel erg irritant hij verpest mijn privacy met vriendinnen in de portiek om te kunne praten en lachen. Dus vandaag zat ik weer te kletsen met mijn vriendinnen in de por
tiek ( En dat doen we ook heeel zelden om dat die gast weer gaat lullen)
duss vandaag terwijl we zaten te kletsen Kwam hij als een sukkel uit het deur en begon te schelden met kanker dit en dat tegen mijn vriendinne ookdat deed hij ook vaaak met schelden enzoo& zij diie ook nog zo bedreigend binne of buiten>, Ik kon wel terug schelden maar dat heb ik niet gedaan omdat hij oud is en naar mijn moeder gaat en weer gaat klagen ,Ik heb altijd mijn mond dicht gehouden en met mijn moeder een afspraak gemaakt dat ik geen problemen moet zoeken met hemm maar dit keer is hij egt te ver gegaan.
Hij maakt zelf altijd geluid in het weekend vandaag zelfs om 9 uur 's ochtends praat hij heel hard in de portiek!!! en ik word zelfs wakker doordat herrie. Duss damess please hebben jullie tips??

snap niks van je verhaal :anguished:?

je word wakker van hem omdat je er last van hebt, misschien heeft hij wel heel erg last van jullie?
niet dat het goed is dat hij gaat schelden, maar bekijk het van zijn kant.

een woord:

Negeren.

Iets anders kan je er niets aan doen.

Bespreek het met je ouders, die zijn oud en wijs genoeg om met hem over dit probleem te bespreken

pff ik heb nu ook last van mijn buurman die echt absoluut geen inkijk heeft op andermans leven. hij is vandaag al sinds 12 uur bezig met hameren zonder dat eerst even te melden… en dat is opzich niet zo erg, maar vorrige week begon die op zondag om 7 uur 's ochtends! echt ik had toen zin om naar buite te rennen in mijn pyjama, aan te bellen en gelijk een vuist in zijn gezicht te drukken GRR! zo dat meost er even uit hahahah

haha ik heb vroeger ook zo’n vreselijke oude buurman gehad.
die ging met bloempotten gooien enzo.
die zijn gewoon niet helemaal lekker meer.
gewoon negeren, die mensen sporen niet.

Woww…
Jaa gwn doen als of ie lucht is en idd die mensen sporen niet als
ik dat zo hoor…

Onze buren zijn weird. :’]
Overdag hebben we nooit last van ze
en wanneer we gaan slapen
gaan ze altijd stofzuigen
of je hoort dan dat ze weer bezig zijn
of ze hebben een hele harde ruzie
maar het domste is nog wel
dat ze overdag dus slapen
en 's nachts wakker zijn o_O

Natuurlijk hou ik ook rekening met hem maar ik doe het
op een rustig manier, maar wat ik ook probeer zelfs als we fluisterend gaan kletsen vind hij het irritant hij heeft de haat ofsoo…Owh en ik had ook al gezegd dat we dit zelden doenn niet dat ik het de heletijd doe ofso iets.

veel mensen vinden negen uur opstaan laat.

(Geloof het of niet.)

wat is protiek?

Schiet hem neer, dan lees ik het morgen wel in de krant

volgensmij bedoelt ze portiek

Verhuizen