buurjongen turned friend turned (maybe ) boyfriend?

Zijn zus en mijn zus waren beste vriendinnen. en toen kwam hij ook nog een 5 deuren verder op wonen. zijn zus en mijn zus wilde ons koppelen dus elke keer als mijn zus daar naar toe ging moest ik mee. hij en ik konden er altijd wel om lachen. maar nu als we opstap zijn komt hij altijd knuffelen en allemaal van die lieve smsjes sturen enzo. maar ik weet niet echt wat ik hier mee aan moet want hij is echt zon jongen die knap,rijk,populair,slim en grappig is en helemaal niet op mijn type meisje zou vallen maar ik vind hem wel leuk maar weet niet echt hoe ik het moet aanpakken.
so… any ideas?(A)

Zoals je zal doen met een andere jongen.

-Jezelf zijn.

tja, als dat zo makkelijk was…
maar ik bevries als het waren als ik bij hem ben ik weet dan helemaal niet wat ik moet doen of zeggen. maar hij staat zo ver boven mij heb ik het idee terwijl wij toch est wel dezelfde levens lijden

gewoon jezelf zijn, als dat neit kan is hij niet de juiste jongen voor jou… of misschien moet je hem gewoon wat beter leren kennen ipv alleen maar vage buddies tijdens het uitgaan zijn. echte vrienden worden dus echt dingen doen, buiten het aanspreken tijdens stappen. van daaruit kun je verder werken en kijken of hij Boyfriendmaterial is

Waarom zou je je anders voordoen?

Je moet eens niet zo tegen hem op kijken. Hij heeft ook minpunten en dat is helemaal niet erg.
Maar haal jezelf niet naar beneden als je hem wil versieren.

Jullie wonen in dezelfde straat dus als hij rijk is moet jij ook wel rijk zijn
Jullie kunnen om dezelfde dingen lachen dus hij vind jou ook grappig
En je moet niet zo onzeker over jezelf zijn je bent vast ook leuk en knap en slim