Busted!

Hoi!
Ik ben al jaren fan van de band Busted. Hun zijn het bekendst geworden met hun nummer Year 3000. In Nederland stonden ze bekend om Bust (ipv Busted). Daarnaast hadden ze You said no, What I go to school for, Sleeping with the light on ect. Ongeveer in 2005 ging de band uit elkaar. Charlie zat in Fightstar, Matt probeerde nog om solo te gaan en James zat in Son of Dork (band) maar het mocht niet echt baten

Toen hadden James en Matt het met McFly geprobeerd aka McBusted. Afijn ze zijn gelukkig weer bij elkaar en hun nieuwe single is: ‘’ Coming Home ‘’ geworden.

Ik vraag me stiekem af of mensen hun nog überhaupt kennen en of hier nog ergens fans rondhangen?

YEAR 3000:

WHAT I GO TO SCHOOL FOR:

YOU SAID NO:

Nieuwe nummers:

Coming Home <3 (totaal iets anders tho)

Hun nieuwe single ‘’ On what you’re on ‘’

Vroeger:

Nu:

McFly ken ik wel… Maar Busted zelf niet… Nummers btw van horen wel…

Ik ken ze niet…
Maar ze zijn wel knap!! :slightly_smiling_face:
gr. Esme xxx

Up!
Yesss ze hebben weer een nieuwe single! On what you’re on heet het. Kan het alleen vinden bij Spotify en ze hebben het op Apple iTunes. Maar damn… sowieso anders dan de ‘’ oude ‘’ Busted sound

Wauw, ik was year 3000 helemaal vergeten! Leuk om hem nu weer te kunnen luisteren!

Is alweer eeuwen geleden haha maar blijft leuk indd :grinning:

Nieuwe nummer:

Ze hebben weer een nieuw nummer uit.
Ik ben verkocht. Ze zijn wel veranderd maar dat mag wel na 11 jaar een break genomen te hebben :stuck_out_tongue: maar toch is dit wel dicht bij de oude Busted <3

ZE KOMEN NAAR NEDERLAND! :upside_down_face:

Jaaaa ben zo blij! :grinning:

\

Jaaa ik ga zeker kaartjes halen
en mijn vriend op sleeptouw nemen of anders alleen haha

Ik heb 2 kaartjes gescoord :grinning: !!!

Nog even!!! :grinning: :grinning:
Ik heb er zo’n zin in