Busongeval Belgische skibus

(Ik heb een ander account aangemaakt en dit in Lifestyle geplaatst, ik wist niet waar anders.)
Er is gisteren in Zwitserland een verschrikkelijk busongeval gebeurd. Er waren kinderen in op weg van sneeuwklassen (scholen uit België) naar huis, er zijn veel doden en gewonden. Hier vind je enkele artikelen.
Artikel 1
Artikel 2
Artikel 3
Ik heb zelf een connectie met de scholen, maar ken niet persoonlijk slachtoffers, mensen uit de scholen of betrokkenen.
Ik wou deze topic maken zodat jullie steun en informatie kunnen geven aan elkaar.
Rest In Peace aan de overledenen, steun aan de vrienden, familie en kennissen van de slachtoffers. Moed aan de mensen die bij het ongeval betrokken waren.

ik vond de foto’s echt verschrikkelijk. Dat bloed op die bus… Ik krijg dan meteen een filmpje in mijn hoofd waarbij ik een van de kinderen ben die achterin zou hebben gezeten en alles zag gebeuren. Ook super erg voor de nabestaanden!

Ik ben er echt niet goed van. Zeker omdat sommige kinderen familie zijn van vrienden…0ngevallen met kinderen grijpen me altijd zo erg aan. Ze hebben verdomme nog een heel leven voor zich.

RIP…

oh jee wat een ongelofelijke erg!
Van zulke dingen schrik ik altijd zo erg

Aah dit vind ik echt vreselijk. Hartstikke naar voor de nabestaanden. RIP aan de overledenen. Echt heel rot dit… </3

Ik vind dit echt afschuwelijk nieuws. :frowning_face: Ik hoop dat de gewonden weer helemaal beter zullen worden en dat de overledenen een mooi afscheid krijgen…
R.I.P. en heel veel sterkte aan de nabestaanden.

Wat verschrikkelijk, ik heb er geen woorden voor. Stel dat iemand in je directe omgeving zoiets overkomt… Heel veel sterkte aan alle nabestaanden en alle kinderen die nog in het ziekenhuis liggen, dat ze maar beter mogen worden…

Echt erg heel mijn school was er over bezig en het is ook niet zover vanwaar ik woon

Echt verschrikkelijk. Onze school had het ook daarover…
Veel sterkte aan de de families en alle nabestaanden…

Bah bah bah verschrikkelijk nieuws. Vooral als het om kinderen gaat vind ik het vreselijk, hun leven moest nog beginnen… afschuwelijk.

Echt zo erg :S

He bah : s Echt verschrikkelijk.

RIP ):

Het is echt verschrikkelijk.

R.i.p.

Hoe die ouders zich moeten voelen op dit moment… Hoe je leven in 1 seconde zo kan veranderen. Het is gewoon verschrikkelijk… er zijn geen woorden voor

Heel veel sterkte voor de nabestaanden.
Wat moeten die zich vreselijk voelen.

R.i.p.

Wat ontzettend erg zeg… Onbegrijpelijk.
Rest in peace.