busjongens :$

ik zit met 2 problemen :s

1. de jongen op wie ik verliefd was (en vorig jaar een jaar lang bijna mee had) heeft nu bijna iedere week een ander lief maar hij doet nog altijd zo lief tegen me, we knuffelen superveel enzo en ik blijf in z’n nick staan met (l) ernaast…maar woensdag zei ik hebm dat ik nog een zwak voor hem heb en hij zei dat hij ook een zwak voor mij heeft maar dat hij zijn liefje supergraag ziet en mij ook maar op een andere manier :s

nu vrijdag vertrekken we met school naar oostenrijk en ik had het idee om met hem te zoenen op het feest daar maar hij ziet haar echt graag zegt hij (ze zijn 2 weken samen en het was slechts 3 dagen uit met z’n ander lief) nee hij is geen player want vorig jaar heeft hij een jaar lang gewacht op mij om met mij te kunnen hebben maar ik had bindingsangst…

1. er zitten iedere morge 3 supermooie jongens op de bus naar school en ze stappen iedere ochtend 1 halte voor mijn halte af…
    ik wil supergraag hun nummer voordat ik naar oostenrijk vertrek omdat ik ze 3weken niet ga zien maar ik weet niet hoe ik contact kan krijgen met hun… er was gisteren 1 jongen van de 3 jarig en DAT was mijn kans maar ik durfde gewoon niks zeggen…

Denk nu niet dat ik die ene jongen niet graag zie omdat ik contact wil me die andere jongens maar ik moet gewoon verder met m’n leventje en die jongens lijken me zoo leuk…

wat moet ik doen? het liefst van al zou ik gewoon die ene jongen willen maar ik kan hem moelijk dwingen of kussen als hij een ander meisje leuk vind…
sorry voor de lange tekst

x

ik ben zó blij dat ik deze tijd allaaaaang voorbij ben…

Amen. Je kunt niet veel doen maar gewoon kiezen en om nou tussen je ex en zn vriendin te zitten is niet echt slim…ookal is hij geen player, ookal heb je zo lang met m gehad…zij heeft hem nu en als je hem echt leuk vind accepteer je dat…en die jongens tja gewoon afstappen zou ik zeggen…

Volgens mij is de eerste jongen wel een player hoor!
Hij ‘flirt’ met jou maar hij heeft een liefje enzo van die dingen.
Ik zou lekker voor een van die andere 3 jongens gaan, dat is een leuke uitdaging :slightly_smiling_face:

2

2

2

Ga gewoon een keer naast hem zitten in de bus en begin een gesprek. Krijg je z’n nummer vast wel een keer.

Die eerste jongen ben je kwijt, hij heeft lang genoeg gewacht en nu gaat hij verder met z’n leven , en dat moet jij ook doen. Vraag gewoon hun nummer! Zorg ervoor dat je op die dag heel veel zelfvertrouwen hebt en stap er gewoon op af. Begint met ‘Hoi, ik ben, hoe heet jij…blablabla’-gesprekje en vraag dan z’n nummer of z’n msn!