Buschauffeur

Hai meiden!

Hopelijk kunnen jullie mij een beetje helpen.

Al 6jaar Maak ik gebruik van De Lijn… Dus eerst en vooral, zo’n 6maanden geleden zag ik oor het eerst n leuke jongen (de chauffeur). Heel die rit hadden we via zijn achteruitkijkspiegel oogcontact en n beetje ‘flirten’ met elkaar. Nu, 6 maanden later dacht ik wel elke dag nog aan hem. Maar vier dagen geleden zat ik weer in zijn bus, en ook hij herkende me meteen, en we hadden weer de hele tijd oogcontact. Toeval of niet de twee dagen erop zat ik weer toevallig in zijn bus (ook toen hadden we oogcontact en glimlachte hij steeds naar me). Vandaag, op aanraden van vriendinnen, heb ik de stap genomen en ben naar hem toegestapt. Ik stap normaal gezien af op de laatste halte (wanneer iedereen ook uitstapt. Toen ben ik naar hem toen gegaan met n klein hartje en hebben we zeker zo’n tien minuten staan praten. Namen uitgewisseld, van waar we komen, wat ik volg op school, dat het toevallig is dag ik al vier dagen achter elkaar op zijn bus zit enzo. Leuk gesprekje! En omdat hij moest doorrijden stelde hij voor me af te zetten voor mijn huis, echt leuk.

Nu zit ik er de hele tijd mee in mijn hoofd, het is echt n heeeel leuke jongen! Maar de reden waarom ik zo twijfel is dat ik ook een vriendje heb waar ik bijna drie jaar mee samen ben. Ook hou ik zielsveel van hem. Weet nu echt niet wat te doen, iemand advies?

Alvast bedankt,
Kus

Nouja als je die buschauffeur leuk vind, vind je je vriendje duidelijk niet zo leuk meer :")

Je moet een keuze maken en daar zou ik goed over nadenken. Want als je het uitmaakt met je vriendje, waar je al lang mee hebt, voor iemand die je eigenlijk niet kent. Daar kan je veel spijt van krijgen.

Ik dacht eerst zeggen “Gaan, je hebt niks te verliezen!” maar dan las ik dat je een vriendje hebt. Waarom ben je dan in eerste instantie op hem afgestapt? Zeker als je al elke dag aan hem dacht.
Btw, maak het uit met je vriendje omdat je meer met de buschauffeur in je hoofd zit. Dus denk dat de gevoelens voor je vriendje al vergaan zijn.

Hm, if you’re in love with two people, choose the second one. Because if you really loved the first one, you never would have loved the second one.

Dat is natuurlijk een beetje kort door de bocht maar het is wel tekenend dat je iemand leuk vindt naast je vriendje. Betekent op z’n minst dat er iets niet helemaal meer goed zit in jullie relatie. (Want je gaat hier duidelijk anders mee om dan 'n onschuldige crush die alle mensen wel eens hebben als ze langer in een relatie zitten)

Ik dacht eerst, aah vet leuk en lief verhaal.
Maar je hebt dus een vriend en ook al behoorlijk lang. Ik vind je gedrag echt heel erg oneerlijk tegenover je vriend. Dus ik zou als ik jou was of met die jongen kappen en voor de volle 100% voor je vriend gaan of het uitmaken met je vriend en zien hoe het met die jongen loopt.
Als je doorgaat met die jongen en je vriend, houd je ze beide eigenlijk aan het lijntje.

Als je 2 jongens leuk vind, kies altijd voor de 2e. Als je echt van de eerste hield, was je nooit opnieuw verliefd geworden. Dit is wat ik tenminste gehoord heb.

Altijd de Johnny Depp uitspraak…
Maar lullig voor je vriend. Dacht eerst ook, o leuk verhaal! Maar wat je nu doet is niet echt fair naar je vriend toe he.

Je kan met meneer de buschauffeur een vriendschap opbouwen.
Laat je relatie er niet door in de weg zitten.

Bestaan er leuke buschauffeurs? De buschaufeurs die ik heb zijn mannen van de begin 50 met van die lelijke baardjes en oksel zweetplekken.

Oke daar heb je niks aan, sorry.

Ga voor de chauf!

dit…

Ik zou in ieder geval een keuze maken. Of je kiest voor je vriend, en gaat alleen nog vriendschappelijk met die chauffeur om, Of je gaat voor de buschauffeur en verteld het eerlijk tegen je vriend.

Dit dus.

Lijkt me duidelijk. Niet zolang liggen te fucken en gewoon een keuze maken.

Mee eens!