Hai meiden!
Hopelijk kunnen jullie mij een beetje helpen.
Al 6jaar Maak ik gebruik van De Lijn… Dus eerst en vooral, zo’n 6maanden geleden zag ik oor het eerst n leuke jongen (de chauffeur). Heel die rit hadden we via zijn achteruitkijkspiegel oogcontact en n beetje ‘flirten’ met elkaar. Nu, 6 maanden later dacht ik wel elke dag nog aan hem. Maar vier dagen geleden zat ik weer in zijn bus, en ook hij herkende me meteen, en we hadden weer de hele tijd oogcontact. Toeval of niet de twee dagen erop zat ik weer toevallig in zijn bus (ook toen hadden we oogcontact en glimlachte hij steeds naar me). Vandaag, op aanraden van vriendinnen, heb ik de stap genomen en ben naar hem toegestapt. Ik stap normaal gezien af op de laatste halte (wanneer iedereen ook uitstapt. Toen ben ik naar hem toen gegaan met n klein hartje en hebben we zeker zo’n tien minuten staan praten. Namen uitgewisseld, van waar we komen, wat ik volg op school, dat het toevallig is dag ik al vier dagen achter elkaar op zijn bus zit enzo. Leuk gesprekje! En omdat hij moest doorrijden stelde hij voor me af te zetten voor mijn huis, echt leuk.
Nu zit ik er de hele tijd mee in mijn hoofd, het is echt n heeeel leuke jongen! Maar de reden waarom ik zo twijfel is dat ik ook een vriendje heb waar ik bijna drie jaar mee samen ben. Ook hou ik zielsveel van hem. Weet nu echt niet wat te doen, iemand advies?
Alvast bedankt,
Kus