bus weer eens gemist XD.

okej je ziet die titel en denkt… Wtf… Jah leuk en nu?
Nou… Nu verveel ik me bij de bushalte.
Ik dacht nog heel even snelsnel de stad in voor de bus er is, zie ik de bus voor men neus voorbij rijden. Damnit!

Iemand nog iets te vertellen? Of iemand een antiverveeltip?

k luister meestal gwn muziek of speel een spelletje op me telefoon…
of ik ga me vriend smse :grinning:

XD kheb geen oordopjes bij… Die spelletjes worden zo snel saai… En een vriend hebk nie! XD

nu zit ik een beetje op girlscene oude diy artikelen nog eens te lezen :stuck_out_tongue:

haha ik had gister bijna mn bus gemist DACHT ik. was echt heel dom. lees stukje op mn blog maar: http://livelaugh-andlove.blogspot.com

haha dat heb ik ook een x gehad XD wel vaker eigenlijk. Maargoed, dan zit je tenminste wel (of je staat…)
leuke blog trouwens! Die ga ik thuis nog even uitgebreid bekijken :slightly_smiling_face: op men mobiel kijkt niezofijn.

dat had ik 2 weken geleden met de trein >> ik dacht echt: NOOOOH!! IK HAD MOETEN RENNEN!!! beetje dom van mezelf, liep er heel rustig naartoe >>

naja, ik ging toen muziek luisteren en smsen met vrienden xD

oh btw toen ik net in zo’n winkel was kocht ik armbanden. Metaal ofzoiets, dusja, ik ben natuurlijk zo slim om die dingen op een magneetding te leggen (bij de kassa weetjewel). Ik kreeg hem er maar niet af… Na flink gesnok heeft de kassiere de armbanden eraf gekregen xD dat zat egt vast O_O

dubbelpost :’)
maar smsen met vrienden gaat niet zo handig als er geen van allen iemand btg heeft XD jah eentje wel… Maar ze is dr mobiel kwijt. Nja en dan kan ik wel saaie mensen gaan smse maar daar ga ik me btg nie aan verspillen :’)

^ WHAHAHAHA lol xD dat had ik willen zien!
wanneer komt je volgende bus?

die vervloekte magneetveldjes toch :’). Staat erop ‘geen pasje ophouden’, nou ook geen armbanden dus. :stuck_out_tongue:

maar men bussie kan elk moment komen :grinning: gelukkig komtie elk half uur.

Ik dacht dat ik gisteren de trein gemist had, stond hij gewoon 5 meter verderop :’)

Ik was alweer weggelopen, totdat ik de conducteur hoorde fluiten…ik rennen en nog net de trein gehaald :grinning:

haha das geluk ^
ik kom net uit de bus (moest staan zoals gewoonlijk x_x) er zate van die mensjes in die ginge prate over geesten en contact ermee make ik stond daar zo naast van oke wtf :stuck_out_tongue: mja goed. Ik loop nu naar huis en zelfs dat is saai o_o