Hoi allemaal!
Maandag begin ik met studeren in een andere stad. Ik ben alleen nog maar 16 en krijg dus pas per 1 oktober mijn studentenreisproduct en moet dus het reizen de eerste maand zelf betalen.
Ik heb eindelijk gevonden hoeveel een maandtraject met de trein mij gaat kosten, maar ik vraag me af of ik dat ook via internet kan kopen.
Maar… waar het eigenlijk om gaat: ik moet drie kwartier met de bus, en met de ov is het 4,50 enkel, en een dagkaartje kost voor 9 uur ook 9 euro. Best veel, dus ik ging op zoek naar een maandkaart o.i.d.
Ik reis met veolia bussen in Limburg en de informatie die ik over een maandkaart kan vinden is dat ik dan een kaart moet kopen met een bepaalde STERwaarde, die wordt bepaald door een centrumzone en aaneengrenzende zones.
Ik kan alleen echt NERGENS vinden of je zelf mag kiezen wat je centrumzone wordt of dat die al bepaald zijn, want als ik zoek naar centrumzones limburg veolia krijg ik helemaal niets, geen lijstje ofzo, en bij de uitleg staat ook ‘de centrumzone die u kiest…’ maar ja.
Heeft iemand hier ervaring mee en kan die mij misschien helpen? X