Er zit deze hele leuke jongen in de bus,sinds dat ik hem de 1e keer zag vond ik hem heel knap en leuk
Hij zit elke morgen bij mij in de bus en soms ook na school (hangt af van onze lesuren)
Ik ga vaak expres langs hem zitten of in zijn buurt. Ik denk de laatste tijd bijna altijd aan hem en wil hem zo veel mogelijk zien. Hij woont in hetzelfde dorp als mij (2 haltes voor/na mij)
Ik heb hem op fb gezocht en weet nu zijn naam en weet nu meer dingen over hem.
Ik durf hem niet toe te voegen maar stalk hem best wel vaak. Hij is geboren in 1995 en ik in 1999 ik ben bang dat hij geen interesse heeft in mij door het leeftijdsverschil en ook doordat hij blank is en ik bruin, aangezien de meeste blanken liever relatie hebben met iemand van hun eigen ras.
Ik heb geprobeerd oog contact te maken maar ook dat durf ik niet aangezien ik heel verlegen ben. De reden dat ik hem niet durf toe te voegen op fb is omdat ik bang ben dat hij erachter gaat komen dat ik hem stalk én omdat ik niet weet hoe k dan tegen hem moet doen in de bus en ik wil niet op fb alles van hem like en in het echt nks doen want dat komt heel raar over vind ik… ik voel me in zijn buurt vaak ook heel lelijk omdat er zoveel andere mooie meisjes in de bus zitten, maar hij kijkt nooit achterom naar meisjes :’) heb jullie hulp echt nodig om meer zelfvertrouwen te hebben in zijn buurt en ook om oogcontact te durven maken en hem toe te voegen op facebook
Schrijf maar alles waar jullie aan denken die mij kunnen helpen. Hebben jullie ook een “buscrush”?
En omg sorry voor de vreselijk lange teks
Ik weet het : / maar begrijp me niet verkeerd er zijn blanken met donkere meisjes maar in mijn buurt kom je dat bijna nooit tegen en mijn vriendinnen krijgen/ hebben ooit wel eens aandacht van jongens. Niet dat ik aandacht wil van die players maar het is best kutgevoel
Jaa eerlijk ik vind mezelf best ook wel jong maar ik blijf freaking elke dag aan hem denken en ik wil hem gewoon beter leren kennen enzo wil eens een keertje tegen hem praten
Haha te verlegen om hem zelfs aan te kijken : /
Okey dankjewelll ik ga het na de vakantie pro deren (y)
Up? Op girscene word ik vaak niet zo geholpen… jammer maar bedankt voor de mensen die wel lezen!
Het enigste wat helpt is inderdaad lachen, oogcontact maken, erop afstappen…
En dat zeg ik wel heel wijs, maar ikzelf ben ook heel heel verlegen. En ik weet echt heel goed hoe moeilijk het is… Maar met niks doen kom je niet ver in het leven!
Nog tips???
Je kan niks anders doen dan oogcontact maken of met hem praten. Zo kan je weten of hij ook naar je kijkt of misschien zelfs interesse toont.
Het probleem is hij kijkt nooit naar meisjes (nee,hij is niet gay aleja hij ziet er niet gay uit) zelfs niet naar mij dus oogcontct is heel moeilijk
Gewoon toevoegen op Facebook! Als hij dan vraagt, ken ik jou? Kun je zeggen dat je hem wel eens in de bus ziet zitten. En hem dan eventueel de volgende keer dat je hem ziet aanspreken zo van hey, ik heb je toegevoegd op Facebook, weet je nu wie ik ben?
Maarja, dat is makkelijk zeggen, want ik weet van mezelf dat ik dat ook niet durf te zeggen!
Ik heb dat al heel vaak gehad met mensen op school, zo raar vind ik het dus niet. ))
Nee anders stond dat op facebook en ik zie ook geen foto van hem en vriendin ofz alleen foto met zijn zus en vrienden en vriendinnen
Uhu vooral leeftijdsverschil schrikt mij maar ik vind mezelf best wel volwassen van gedrag en uiterlijk voor een (bijna) 15 jarige en toen ik hem zag dacht ik dat hij 16 ofzo was hij ziet er niet 18 uit
Nog dingen die me kunnen helpen???
Daar ben ik nu over aan het twijfelen
Op? pleashelpme
Naast hem gaan zitten als het druk is in de bus? (:
Doe ik best wel vaak :’) maar dan durf ik hem niet recht aan te kijken en doe ik alsof ik andere muziek wil en iets interessants aan het doen ben met mijn gsm of kijk ik naar buiten omdat ik het zoo benauwd heb
Dat is een goed idee!!