bureau

hoe kun je een saai wit bureau een beetje mooier maken?

Ik had precies het zelfde. Maar de kastje waren best wel groot en saai dus toen heb ik er een grote sticker opgeplakt. Je kan ze kopen bij de ikea. die van mij komt van de marskramer. Er stonden vogeltjes op. Die sticker was eigenlijk te groot maar ik heb hem verknipt. Ik hoop dat je er wat aan hebt! Moet ik anders ff een foto posten?

Verven? een mooie versiering of een egale kleur als dat niet kan…
Je kan leuke gekleurde mandjes kopen… en deze gebruiken voor op je ‘‘bureau’’ om je spullentjes in op te bergen. (wel stevige mandjes!) Een leuk gekleurde/foto placemat (?) wel zo één speciaal voor op je bureau xD… geen idee hoe dat heet.
-Ziet je bureau er misschien niet meer zo ‘wit’ en ‘saai’ eruit… (dnk ik xD)

verven of deels bekleden met plakpastic met vrolijke printjes(te koop bij bijvoorbeeld karwei)
Zelf heb ik ook een wit bureau en ik heb met watervaste stift namen van een aantal van mijn favo bands geschreven met heel mooie letters(ik ben er zelfs trots op hihi) en bij sommige een stukje songtekst. heb alleen geen foto’s ofzo sorry.

Je kan dus met watervaste stift dingen op je bureau tekenen. als je dat kan ten minste, oefenen helpt of koop een dunne stift, dat is makkelijker. Je kan het makkelijk weghalen met bijvoorbeeld stickerverwijderaar of een andere goede vlekkenverwijderaar en een watje, als je foutjes maakt bijvoorbeeld. op de plekken waar je heel veel met je armen zit vervaagt het wel en op gegeven moment is het op die plekken wel weg. verder houdt het wel heel goed en je kan regelmatig je bureau wassen dus en nieuwe dingen erop zetten!