bureau opleuken/pimpen?

ik heb een wit bureau en dat ziet er best saai uit haha , en ik ben nu bezig met mn kamer schilderen en her-inrichten enzo, dus ideeen zijn welkom! (kleuren van mn nieuwe kamer zijn lichtgrijs met wit en oranje.)
dankjulliewel alvast x

upje voor mezelf haha ;p

waarom verf je je bureau ook niet dan?

tja dat heb ik nog niet gevraagd, alleen dan word het weer gelijk alles hetzelfde, als je snap wat ik bedoel ;$.

up!

muurstickers op je bureau plakken :slightly_smiling_face:

Met gekleurde assecoires?

upje…

http://i1107.photobucket.com/albums/h389/Camille_Schweers/Foto4979.jpg?t=1287159705

dat is het bureau btw. (:

gaat dat dan niet te druk worden, tegen die muur?

ik vind het juist leuk staan dat witte bureau tegen die drukke muur : D

nee maar ik ga me kamer anders maken
dit is een oudere foto ;$
dan is het wit behang met krul/bloemen ook in het wit erop

wow mooi bureau(behang not my taste maar dat boeit niet)… beetje zonde om die te gaan beplakken met allemaal shit enzo… en het is een plek om aan te werken en leren…
maar wat ik heb is een soort doorzichtige placemet(bij ikea voor ehm… 5 euro?) en dan daaronder een blad wat ik vol heb geplakt met leuke plaatjes(agendaplaatjesforum:blush: ), quotes, foto’s, kaartjes van de bios, mooie kledingkaartjes ofzo.

dus je meet een stuk papier op wat daar dan onder past, dan ga je allemaal plaatjes zoeken( en uitprinten(en knippen)), quotes vinden(als je wil) en dan leg je dat zo exact mogelijk onder de ‘placemet’,
dan pak je vier plakbandstukjes(hihi) en die zorgen ervoor dat wanneer die placemet schuift, niet meteen dat hele blad scheef ligt.

ik heb het een half jaar en het is niet heel afleidend tijdens het werk( dan liggen er boeken op) maar als je klaar bent is het toch gezellig.

[i]wat je ook kan doen is doorzichtig tafelzeil kopen bij de blokker bijv.
dit kun je dan op maat knippen en derest is hetzlefde als bij forgottenlife hierboven.
omdat het lekker groot is kun je veel kwijt, en je kan vaak varieren.
ook is het makkelijk schoon te maken.

op het werk hebben we dat ook,
daar hebben we 3 tafels en dan per seizoen kleed ik die (of een collega) aan.
je kan zoveel varieren, echt leuk!

oh, wat mij nog mooier lijkt is met een glasplaat,
maar ik denk dat dat misschien te duur of breekbaar of gevaarlijk is![/i]

okee, super bedankt allemaal! ik denk dat ik het wel ga doen met die doorzichtige placemat (:

heb je hier een foto van?

de knoppen vervangen door vrolijk of antieke knoppen.
en opruimen! dat scheelt altijd heel erg.

Ik ben bezig om mijn bureaublad te pimpen :slightly_smiling_face:
Foto van de oude;

http://img232.imageshack.us/img232/8193/p1250692.jpg

We hebben een raar toetsenbord, iknow (hij is btw wel echt fijn (A))
Saai, zwart :stuck_out_tongue:

Ben er nu allemaal plaatjes uit tijdschriften ect op aant plakken :stuck_out_tongue: Maar ik heb niet genoeg plaatjes (A)

jeweetwel, zo’n doorzichtige placemat, stop daar wat foto’s onder en tadaaa, je bureau is meteen opgeleukt ! :grinning:

dankjulliewel !