Bureau inrichting?

[b]hee,
volgend jaar ga ik 2havo doen, en nu wou ik vragen; hebben jullie tips hoe je je buro het beste kunt inrichten? met schoolboeken enzo?
ik heb geen ruimte om ergens andersm ijn boeken op te ruimen (heb ikwel, is niet handig!)
hoe doen jullie het? mischien zijn foto’s handige tips?

liefs, x[/b]

Misschien dat ik vanmiddag ofzo even een foto kan maken. Het is nu een enorme teringbende. Maar ehm. Zo moeilijk is het toch niet? Nouja, mijn boeken staan niet op m’n bureau, maar verder gewoon zorgen dat je een beetje ruimte hebt ivm huiswerk maken enzo. Je kan ook een plank aan je muur hangen en daar je boeken op leggen.

Edit: O nee, ik was vergeten dat de camera van m’n telefoon het niet meer doet.

bureau

Het lijkt me vreselijk onhandig je boeken op je bureau te moeten hebben staan. Ik heb ze in een boekenkast staan, maar ik begrijp dat jij geen ruimte hebt? Heb je kastjes in je bureau ofzoiets dan zou je daar ruimte in vrij kunnen maken en je boeken daar zetten.

Ik heb mijn boeken altijd op de grond liggen, of in me tas, of in me kluisje. :grinning_face_with_smiling_eyes:

• Misschien kan je gewoon op je bureau een hoekje vrijmaken en daar alles gestapeld op leggen?
  • Of je koopt van die euh… dingen… omg hoe moet ik dit uitleggen… zo’n opbergding… zoiets:

http://gfx.despec.com/lowres/0071/REX90275.JPG

• Of je zorgt gewoon voor een vrij plekje in een kast.

En laat onnodige boeken in je kluisje, heb je er sowieso minder op je bureau als er niks te vinden valt…

Ik heb een ladekastje op wieltjes onder mijn bureau staan. Ik heb er zelf geen boeken in staan, maar dat zou wel kunnen. Maar dan moet je bureau wel groot genoeg zijn zodat je er ook nog kunt zitten.

Schoolboeken had ik altijd in een kast(of op de grond) nooit op mn bureau.
(ze gaan je raar aankijken als je in 2havo zit en dan nog zo ‘buro’ schrijft.)

Ik heb een paar planken aan m’n muur waar m’n boeken en dvd’s op liggen, misschien is dat een idee? Kan je gewoon bij de Ikea halen in alle formaten, spijkers in de muur en hoppaaaa.

Wat voor bureau heb je dan? Gewoon een plank op vier pootjes zeg maar? Want dan zou ik er inderdaad planken boven doen voor je boeken.

Ik heb zelf een heel handig bureau van ikea die al allerlei opbergvakken heeft.

vrij nutteloze reactie geloof ik → up :’)

als ik buro zo schrijf, dan doe ik dat, ik weet echt wel dat het bureau is :yawning_face:
mijn buro is niet echt eennormaal buro ik zal wel even een linkje gefen met de foto;
op de plek van de rode tijdschriftenhouders staan meestal mijn boeken, schriften in het vakje!
http://94.100.113.174/703500001-703550000/703535801-

liefs

maar het staat zo dom :grinning_face_with_smiling_eyes:

Idd

Dacht dat er stond: ‘Bruno in inrichting?’ XD

WAH met je ‘‘Buro inrichting’’
ik dacht dat je het over; Bureau halt
had HAHAAA

Hahaha, ja idd ik dacht ook al , met dat woord inrichting en dan Buro.

xD

Oh, & over je boeken, waarsch heb je ze de eerste week keurig netjes op je bureau liggen of in een kastje en dan die week erna slingeren ze al lekker door je hele kamer, dus ik zou me er niet druk over maken.

titel aangepast

ik heb mijn boeken gewoon op een klein tafeltje naast mijn bureau opgestapeld,
maar dat is wel irritant want dan kan je niet zo snel zien waar dat ene boek nu staat…

je link doet het niet