Bungeejumpen

Ok… Mijn vriendje gaat bijna weg voor een tijdje en ik had opeens een briljant idee: samen bungeejumpen in Scheveningen :stuck_out_tongue:.

Heeft iemand het hier wel eens gedaan? Ben heel benieuwd naar ervaringen, zodat ik kan besluiten of ik het uberhaupt wel durf :stuck_out_tongue:

haha alvast dankjewel!

bedoel je uit een vliegtuig of vanaf zo’n toren zegmaar? =)

die toren die ik in scheveningen op de pier zag, zag er vet uit!
ik wil ook zoiets nog ooit doen :grinning:

zie maar als upje haha.

Toren :grinning: Nee skydiven durf ik nooit hahaha :stuck_out_tongue:. Op de pier van scheveningen heb je zo’n toren waar je in zo’n karretje mee omhoog moet en dan springen uit het karretje

jaaa ik heb het gedaaan
met een vriendin in walibi
55 meter in de lucht en gevalleen
HET WAS DOOOD ENG MAAR WEL EEN KICK EGT SUPERLEUK HOOR:D

het lijkt me doodeng… maar zou het wel graag een keer doen… ik krijg waarschijnlijk een keer van m’n ouders dat ik kan gaan parachute springen zeg maar (A) lijkt me ook tof… maar heb het niet zo op hoogtes … dus dat wordt nog een probleem

Ik ben ook geen super fan van hoogtes haha :grinning:.

Parachute springen lijkt mij wel leuker ö
Bungee jumpen lijkt me echt eng, daar kan ik niet tegen, het gevoel alsof je valt, of dat het touw kan breken, brrr.

Parachutespringen gaat hem sowieso niet worden, want zodra hij terugkomt gaat hij een vrije val opleiding doen.
En sowieso kunnen we dan niet met z;n 2en springen… Dat leek me wel romantisch haha. Gek gevoel voor romantiek heb ik soms :stuck_out_tongue:.

Jaja ik heb gebungeejumpt op koninginnedag in Amsterdam.
Daar stond ook zo’n geval. Ik ben er alleen ingeweest (há weddeschap verloren…), was écht dood en dood eng, want ben geen fan van hoogtes en was bang dat het touw knapte, maar het geeft wel een ontzettende kick!

Ik heb het in Amsterdam gedaan maar dat bestaat nu niet meer ofzo.
Het is wel heel leuk (8

ik heb dat in scheveningen gedaan :grinning:
was echt kei leuk :grinning:
als je helemaal boven staat is het even eng als je naar beneden kijkt maar gewoon springen en het is het beste wat je ooit gedaan heb:D

Er is niks aan in Scheveningen. In walibi lijkt het me 10 x leuker…

Oooh dat lijkt me zooo eng. ik zou dat nooit willen!

Aaah dat lijkt me echt super! Maar nog nooit gedaan.