Bundel.

Ik weet niet waar het precies hoort, en of het onder het blackberryforum hoort (volgens mij niet) zo ja- verbeter me maar.
Maar ik had een vraagje.
Ik heb een blackberry met abbo bij HI.
Ik heb 120 belminuten en 1000 smsjes.
Van die 120 belminuten kan ik nog 55 euro opmaken, maar ik bel bijna nooit
Van mijn smsjes heb ik er nog 30 over. Dus nu was ik benieuwd of iemand toevallig weet, dat als ik over mijn smsjes heen ga… gaat dat dan van die 55 euro af?

Volgens mij niet… Dat zijn twee aparte dingen &dat kun je niet met elkaar verrekenen. (Dacht ik hoor!)

ik heb een normaal hi abonmement van 275 belminuten dan,
wat gelijk staat aan 550 smsjes, als het goed is is dat ook gewoon zo bij jou,
maakt niet uit dat je zo’n extra smsbundel erbij hebt, je heb alleen wel kans dat je alleen even gratis een smsje ergens naar moet sturen om zoals bij jou dan je smsjes even te verdubbelen, ander blijf je met 55 belminuten/smsjes houden.

Weet je heel toevallig ook waarheen? Als ik dat smsje niet stuur, dan heb ik feite 55 smsjes over dan ofzo?
Toch bedankt. :slightly_smiling_face:

nee sorry,
dat staat ergens in die informatie die je heb gekregen toen je abbo afsloot.

als je wel stuurt dan heb je zegmaar 110 smsjes
en anders 55 idd

Geen idee, ik dnek dat het niet van je belminuten afgaat dan, omdat dat iets heel anders is

Ik heb bij hi een normaal belabbo plus eindeloos. Bij mij rekent ie soweiso alles eerst van mn bel-abbo af en als ik daar dan overheen ga dan gaat het naar mijn eindeloos sms. Maar kan je dat niet terugvinden op je rekningspecificatie?