Bultjes?

Heee,

nou kijk he, ik heb al een hele tijd een soort bultjes op m’n gezicht, voornamelijk op m’n voorhoofd. Het lijken niet echt op puistjes, maar ik zou ook niet weten wat het dan precies is of wat ik ertegen kan doen. Ik heb namelijk ook een droge huid dus anti-puistjes spul en alles is slecht voor m’n huid. Als iemand dit ook heeft of weet wat ik ertegen kan doen zou dat echt heel fijn zijn!

xoxo

Misschien is het een allergische reactie?

^ Ja zou best kunnen waar ik zou niet weten waarop?
Ik wissel regelmatig van shampoo en aan make-up kan 't ook niet liggen want ik had 't al voordat ik make-up ging gebruiken.

zijn de bultjes rood of gewoon huidskleurig? jeuken ze of niet? etc.

doe anders een allergie test bij de dokter??

Misschien eens langsgaan bij de dermatoloog (:

ik heb ook een gevoelige huid en ik gebruik garnier skin naturals pure active lotion (hele mond vol :p) en binnen 2 week was mijn gezicht egaal. serieus. ik doe elke avond en ochtend even met een watje over mn gezicht. en ik had die bultjes/soort onderhuidse puistjes ofzo(?) er echt al wel meer dan een jaar zitten!

de bultjes zijn een beetje rood, maar ze jeuken niet ofzo.
ik dacht er ook al aan om misschien langs te gaan bij een dermatoloog, want kleine puistjes kun je wel camoufleren maar dit blijf je echt gewoon zien. Echt vervelend dus.

hmm ja miss toch een allergische reactie dan :slightly_smiling_face: idd even langs de dokter/dermatoloog

Ik heb er zelf ook last van, maar dat komt door het weer waarschijnlijk, dus bij jou misschien ook?

Ik heb dat een jaartje gehad. iedere keer als het mooi weer werd. Bleek dat ik een klein beetje last had van zonneallergie. Gelukkig ben ik er ook snel weer overheen gegroeid.

Ik heb deze wel eens op mijn slapen zitten. Bij mij trekken ze gewoon vanzelf weg. Dus ik denk dat het gewoon een soort pukkeltjes zijn die alleen niet tot uiting komen in een dikke vette puist. (’:

Ik heb het ook gehad. Ik heb ook een droge huid. Ik ben gestopt met mijn gezicht te wassen met facewash, want dat droogde het nog maar erger uit. Als nachtcrème gebruik ik Niveau Creme, die is héél vettig, maar daardoor verminderen ze wel.

Ik gebruik dag & nachtcreme van TBS.
Uit de seaweed lijn, iemand van daar zei dat die het beste was?
Maar het zit niet op een bepaalde plek als mn slapen ofzo.
Veel op mn voorhoofd maar ook op mn wangen enzovoort.

ik heb juist bultjes op mijn schouders en bovenarm o.o verder nergens.
weet iemand misschien wat dat kan zijn? ik heb dat echt al een paar jaar en volgensmij is dat gewoon mijn huid. In de zomer, als ik veel in de zon ben geweest en op vakantie enzo is het zo goed als weg ;o