bultjes wang

Hey!

Ik heb al een weekje last van allemaal kleine bultjes op mn wang en vraag me af of iemand misschien weet waardoor het zou kunnen komen/wat ik er tegen zou kunnen doen? Het zijn er echt een heleboel, de meeste zijn huidskleurig maar er zitten ook een paar rode bultjes tussen. Normaal heeft mijn huid nergens last van. Ik heb die week ook geen make-up of een nieuw middeltje ofzo gebruikt dus ik weet echt niet waar het aan kan liggen… iemand misschien hetzelfde probleem/ idee wat je ertegen kunt doen?

Heb je misschien iets gegeten wat je normaal gesproken niet eet? Het zo vanalles kunnen zien. Mocht het gaan irriteren of langer aanhouden zou ik even naar de huisarts gaan :slightly_smiling_face:

Klinkt net als een advies van een doktersassistent. Hihi. Erg professioneel. :stuck_out_tongue:

^ het begon op mijn laatste schooldag, dus die dag had ik gewoon gegeten wat ik normaal at (brood, fruit etc, niks speciaals in iedergeval) dus daar kan het denk ik niet aan liggen… Wel heb ik rond kerst wel anders gegeten dan normaal, iets vettiger, maar toen had ik die bultjes al.
Het ziet er alleen heel lelijk uit in spiegels vooral in het zonlicht, want dan zie je ze heel goed )=

Ik heb ook van die bultjes, op mijn kin! Vet irritant. Ik heb ze al 2/3 jaar en ze gingen ook niet weg toen ik aan de pil ging… Soms knijp ik ze uit (bweh, vies klinkt dat) maar verder probeer ik er zo veel mogelijk af te blijven. Ik hoop zwaar dat ze nog weg gaan, maar aan de andere kant heb ik dit liever dan puisten(wat ik vroeger had)

Ik heb het ook, al een paar jaar.
Ik scrub om de dag, het wordt steeds minder! :slightly_smiling_face:
Dus dat zou ik je aanraden.