Bultjes tussen borsten.

Ik weet niet of het hier hoort, zo niet, verbeter me dan.
Maar ik heb de laatste tijd van die bultjes tussen mijn borsten, het lijken op een soort puistjes.
Wie heeft hier ook last van en hoe gaat het weg!?

Ik ook. Maar je kan het weg scrubben! :wink:

heb ik oook!:smiley:
geweldig, of eigenlijk niet,
maar ik ben dus niet de enige xd
ik ga maar snel scrubben zo dan:D

Ik ook, het is vervelend maar ik stoor me er niet zoveel aan.

Haha, dankjewel,
gelukkig ben ik niet de enige!
Ik ga zo gelijk scrubben.

ik heb dat ook! Ik weet ook niet hoe het weg gaat sorry x

Rare vraag misschien, maar draag je push-up BH’s? Want dat heb ik ook een tijdje gehad en het kwam doordat je borsten dan een beetje tegen elkaar aanzitten, dus dan raakt die plek daartussen snel geïrriteerd.

Overigens is het ook een plek waar heel veel meisjes een ‘acne-aanval’ krijgen, heb ik in mijn omgeving gezien.

Gewoon goed je huid schoonhouden en verzorgen, dat is net zo,n stukje huid wat sneller vettig word.

@helloleticiaa
nee ik draag geen push-up BH’s en heb verder ook niet echt acne op mn borst…
ik ga nu even douchen en scrubben ben benieuwd (:

Heb ik ook last van, volgens mij zijn het gewoon zweetbultjes.

Oke ik ben er mee naar de dokter geweest want ik werd er helemaal gek van. Aangezien de zomer er aan komt vind ik het gewoon niet chill.

Maar goed ik heb 2 verschillende dokters. En de eerste waar ik kwam zei dat het een schimmel infectie is. Maar goed ik gewoon een maand dat spul gesmeerd en het hielp voor geen meter (na mijn idee was het ook geen schimmel maar goed). Toen naar dokter 2 gegaan en die zei dat het een soort puistjes waren. En dat ik maar eens Inderm moest gaan gebruiken. Ik kon het de zelfde dag nog ophalen bij de apotheek. Ik moet het een keer smeren omdat ik het niet zo erg heb maar ik het gewoon niet chill vind. Maar op de verpakking staat 2 keer. Het brand als een tierelier en het wordt echt heel erg rood (er zit alcohol in). Maar het werkt wel een beetje. Of het nou helemaal verdwijnt weet ik niet maar de bultjes zijn weg er zitten nu alleen nog ‘vlekjes’. Moet nu nog wel een nieuw flesje halen maar goed ik hoop dat het echt over gaat en anders ga ik gewoon terug.

Heel verhaal maar goed.

Ja heb ik ook gehad ik heb ze toen weg gekrabt en het resultaat: donkere plekjes (littekens).

Scrubben helpt inderdaad heel goed! Dat soort puistjes zijn meestal niet zo hardnekkig als die je op je gezicht kunt hebben dus scrubben werkt echt heel goed.

Inderdaad, net gedaan. Hoor eigenlijk al te slapen. Hihi.

Bedankt (:
ik heb net gescrubt, hoop dat het na een paar keer minder word!

heb ik ook last van :frowning_face:
maar dan zal ik ook wel even scrubben! :slightly_smiling_face:

ik heb het ook!

ik heb het ook geen last van het zit gelukig niet op je gezicht!!!

Ik heb het ook ik weet ook niet hoe je het weg krijgt.

Scrubben!