bultjes op me gehemelte

nja de titel zegt het al ik heb sinds gistere bultjes ontdenkt op me gehemelte zijn van die hele kleine…
gistere waren ze nog rood enzo nu nie meer maar voel ze wel gwn zitte…
ik dacht gelijk aan een soa of door snoepjes waar ik gistere de hele tijd op zat te zuigen waardoor me gehemelte geiriteerd raakte mja…
ik ga dan meestal ff panisch doen…
en had me vriend gesmst of hij er ook last van had (alleen me vraag beetje heel verkeerd gesteld)
en nu is ie best kwaad op me… mja da komt wel goed

maar hebbe meer meisje last van bultjes op hun gehemelte (ze lijke beetje op talkbultjes) maar die kunne toch nooit in je mond zitte?
of weet iemand wat het is?

het kunnen zweertjes zijn. Doordat je heel lang of te weinig fruit eet, of juist, haast nooit een snoepje neemt, en dan ineens zo’n hard/scherp zuigsnoepje neemt…

ik weet niet?

Ik heb ook van die bultjes op mijn gehemelte. Maar die heb ik al zolang ik het me herriner =/…

Idd kan dat zijn door op snoepjes te zuigen… Ik had een poosje terug een keelonsteking, dan wordt je aangeraden dat zoveel mogelijk te doen, en toen kreeg ik er ook last van.

Mocht het naar een paar dagen niet overgaan kunnen het ook nog aften zijn, maar die krijg je volgens mij niet op je gehemelte.

aften?

Klik hier om te kijken wat het is

ik had het ook hoor en mijn moeder (dokter) zegt het ook.

oke dankjewel!
ik maakte me ff druk om niks dus:)

nja nu nog straxjes met me vriend veder prate…