Ik kwam er laatst achter dat ik schuin achter naast de clitoris twee bultjes heb. Net alsof ik teelballen heb maar dan kleiner. Ze zijn groter dan mijn clitoris zelf en ik kan echt niks vinden op internet. Het kan geen soa zijn want ik ben 13 en maagd. Ik zou liever niet naar de huis arts willen hiermee… Weet iemand wat het is?? Xx wanhopig
ik zou toch maar naar de huisarts gaan als ik jou was
Dit ja, of je moeder.
Misschien wat een rare vraag maar doet het pijn, komt er vreemd spul uit?
ik heb ook weleens een bultje vlak voor ik ongesteld moet worden… maar die zijn niet zo groot… Zou wel naar de huisarts gaan als ze echt groot zijn en niet wegtrekken.
Nee het doet geen pijn en er komt ook niks uit. De een is groter dan de andere, het is heel raar maar als ik naar de huisarts of mijn moeder ga moet ik het laten zien en dat is wel heel ongemakkelijk en weten ze dat ik ernaar gekeken heb. Want ik voel het niet.
Ik weet dat het awkward is, maar liever laat je het controleren dat je zeker weet dat het niks is of actie kan ondernemen, dan dat je nu niets doet en het achteraf wel iets blijkt te zijn! Gezondheid gaat altijd voor, laat het dus echt even nakijken! Je kan ook alleen een afspraak maken bij je huisarts als je liever niet hebt dat je moeder het ook weet.
Oke ja je hebt wel gelijk, ik denk dat ik eerst een paar dagen kijk of ze kleiner worden en dan naar de huisarts ga dan maar…