bultje

hee hee,

Ik heb een paar dagen geleden een bultje ondekt in de rand van navel waar de meeste meiden een navelpiercing hebben.
ook doet het pijn als ik eraan kom/ op druk.

wat zou dit eventueel kunnen zijn? :flushed:

Ontstoken haarzakje?

Vochtbultje

het zit laat maar zeggen echt onder de huid, je kunt hem niet zien alleen voelen

-

vetbultje of een cyste kan ook !

oke bedankt voor de reacties,

vetbultjes en cystes zijn verder niet gevaarlijk toch? sorry maakte me een beetje zorgen toen ik het voelde :flushed:

Cystes zijn niet gevaarlijk nee (:
geen zorgen!

hihi okee bedankt voor de reacties dit stelt me alweer een beetje gerust!!

Hey, ik wil je nu niet ongerust maken maar als het bultje echt pijn doet zou ik toch naar je huisdokter gaan. x

Juist vooral als het pijn doet geen zorgen maken. Gewoon een onderhuids ontstekinkje ergens van, niks aan de hand :slightly_smiling_face:

Ben je al naar de dokter geweest?
Hier wordt je ook niet echt wijzer uit.

Misschien een puistje die onder de zit? Ik zou het een tijdje aankijken en als het veel pijn blijft doen, kun je altijd naar de dokter!

ja ik kijk het even aan en dan kan ik altijd nog even langs de huisarts gaan!

Waarschijnlijk is het niets ernstigs, maar als je (veel) pijn er aan blijft houden kun je altijd nog even naar je huisarts gaan toch?

Waarschijnlijk een allergische reactie, of gewoon een stukje oneffenheid in de huid. Dit soort dingen kunnen altijd voorkomen bij een menselijk lichaam. het is absoluut geen plek om je zorgen over te maken!