bultje op schaamlip?

oke even een vraagje :$,
ik heb opeens een heel raar bultje op mn schaamlip, het lijkt wel een soort wrat,
wat is dit ?:expressionless:
een soa kan het niet zijn:P ik ben nog maagd en ook al een tijdje vrijgezel, dus herkent iemand dit ofzo ?:blush:

Dat had ik laatst ook. Ik maakte me er erge zorgen over maar heb toen ook hier op girlscene hulp gevraagd. Het gaat na een paar weken vanzelf weg!

X Moos.

Waarschijnlijk ontstoken haar zakje ofzo! Niks aan de hand, heb ik ook weleens

oh oke, ja ik maak me ook erge zorgen:| maar dankjewel :grinning:,

Je zegt het zelf al: misschien een wrat? En anders een puistje of een ingegroeid haartje? Waarschijnlijk niks ernstigs, maak je geen zorgen.

heb ik ook gehad,
trekt na een paar dagen vanzelf weer weg.

Scheer je daar beneden?
Dan komt het waarschijnlijk daardoor

het is trouwens best een groot bultje zegmaar, en t doet vet pijn, maarja het zal wel snel weggaan hoop ik :blush:

een (steen)puist, denk ik.

Geloof me een steenpuist is heel anders dan een gewone puist, als je dat hebt dan merk je het wel dan is zitten niet meer mogelijk.
Maar als je twijfelt of het een wratje is gewoon even langs de dokter. Zelf ben ik een van de ongelukkige die last heeft gehad van genitale wratten en daar wil je echt waar het liefst zo snel mogelijk vanaf. Maar ook het verschil tussen een ingegroeit haartje of een wrat is ook wel duidelijk te merken. Een ingegroeit haartje doet vaak pijn en is een beetje rood, een wratje doet (vaak) geen pijn en is vaak huidskleurig en de wrat wordt steeds harder (ook wel hoornig genoemt). een ingegroeid haartje gaat vanzelf weg en zo niet even openhalen maar een wrat daar kan je twee maanden last van hebben voordat het uit zichzelf weg gaat maar het kan ook niet vanzelf weggaan.

Ik up dit topic even, benieuwd of ts er nog last van heeft en wat het was.

Ik heb namelijk ook een bult op mijn schaamlippen, deze is hard en zo groot als een kleine knikker en het ziet er niet anders uit. Weet iemand of ik me hier zorgen om moet maken ?

^Misschien een klein pusbultje door een ingegroeid haarzakje of iets anders geïrriteerd iets. Ik heb het ook wel eens gehad. Probeer het met rust te laten, laat het zo min mogelijk irriteren (dus niet te strakke kleding en zo) en als het na een week nog niet weg is, misschien kan je dan even langs de huisarts gaan. Bij mij was het vaak binnen een week weg.
Ben er 1 keer voor naar de dokter geweest (toen ik voor het eerst zo’n bultje had) maar het was gewoon een geïrriteerd haarzakje.

dit probleem heeft elk meisje weleens denk ik :wink:

Hey ik ben ook bang dat ik dit heb, heb dit oo de binnenkant van mijn schaamlip… ben heel bang en det zeer ? Weet iemand wat dit is?

Is het misschien niet je clitoris :hugs: