Bultje op borst!?

xxlaatmaar.

Het klinkt best vies en ernstig. Maar ik heb het nog nooit gehad. Ik zou gewoon een bezoekje huisarts doen voor de zekerheid. Beter voorkomen dan genezen toch?

Een zweertje ?

Hm. Ontstoken haarzakje?

Zit het een beetje onderhuids of gewoon duidelijk bovenhuids?
Als het bovenhuids is zou ik gewoon nog even een paar dagen wachten, dan is het waarschijnlijk gewoon een irritatie. Mocht het niet over gaan dan zou ik wel naar de huisarts gaan. Is het onderhuids, dan zou ik meteen naar de huisarts gaan. Net als Perenpoep zegt; beter voorkomen dan genezen!

gewoon naar de huisarts gaan, je kunt beter teveel dan te weinig naar hem/haar toe gaan

Idd =)

Zoals je het omschrijft is het gewoon bovenhuids en idd een puistje geweest. Als je eraan zit (schoonmaakt) ziet het er al snel heel ernstig uit vlakbij je tepel. Het gaat vast snel weg. Houd het aan dan zou ik idd ff naar de dokter gaan.

het is onderhuids, met een paasr mm daarnaast dat soort puistje.

ik heb ook heel veel van dat soort bultjes naast mn tepel, maar bij mij worden ze niet blauw/paarsig als ik ze uitknijp…

hm ik zou even afwachten en anders naar de dokter gaan.

Ik heb ook een par bulten, é n op me hoofd, en één in me nek, ook onderhuids, ben er 1 x mee naar de dokter geweest, met die in me nek, hij zei dat het gewoon ontstoken is, later kwam die op me hoofd erbij, ben niet meer heen geweest…
als ik jou was, zou ik nog even afwachten, als het groeit… wel heen gaan.
Gewoon even in de gaten houden (: