Bultje onder ooglid.

Ik zit met een probleempje, ik heb sinds gister een best klein bultje onder m’n ooglid. Het doet geen pijn ofzo maar ik ben best bang dat het iets gevaarlijks is …

Ik heb het al opgezocht maar ik kwam er niet zo goed uit want het leek niet echt wat ik nu heb. Heeft iemand anders dit ook gehad en misschien weet wat het zou kunnen zijn want het maakt me best bang.

Alvast bedankt x

Ik zou het gewoon nog even afwachten en als het groter wordt/pijn begint te doen etc. even langs de dokter.

Gerstekorrel?

zit het laat maar zeggen op je wimperrand of begrijp ik dat verkeerd? Want zoiets heb ik ook gehad, en dat was gewoon irritatie van mascara

Wat is dat dan ?

Nee, het zit er echt onder je kan het niet zien.

Gerstekorrel of een ontstoken ooglid?

Een Gerstekorrel is een beetje wittig, dus als het niet wit is is het dat niet

Hmm, oke ik ga nu proberen te kijken of ik 'em kan zien

Laat maar, even geprobeerd maar lukt echt niet.

Huh? Je hebt een bultje maar je kan m niet zien?

dicht bij de wimperrand? Want dan is daar je huid even zo dik dat het haartje er niet door kan duwen als je begrijpt wat ik bedoel…

Ik had ook een bultje ooit…Het heette een Chalazion en moest operatief verwijderd worden ALLEEN als het niet uit zichzelf weggaat.Dus gewoon afwachten en voor zekerheid naar de dokter gaan want het kan ook iets anders zijn :slightly_smiling_face:

Hmm, hij is niet heel erg dichtbij me wimperrand dus ik denk het niet.

Nu maak je me bang =’'D

Hahaha is niks ergs hoor!Gewoon ervoor zorgen dat je goed je ogen schoonmaakt, en dan heb je de meetste kans dat het vanzelf weggaat:)

^ pff, oke bedankt :slightly_smiling_face:

En wat zou het ergste zijn wat het zou kunnen zijn … ?

Een strontje? Zo heet dat toch?
Hier staan tips:

Het ergste wat het zou kunnen zijn, daar wil ik je niet mee bang maken :’)
Gewoon afblijven, schoonhouden en als het dan niet wegtrekt naar de dokter gaan. We kunnen hier wel gaan speculeren en voor eigen dokter gaan spelen, maar daar krijg je alleen maar meer stress van.