Bultje naast navelpiercing

Ik hoop heel erg dat iemand mij kan helpen! Ik heb namelijk sinds ongeveer een half jaar een navelpiercing en deze is nooit ontstoken geweest, maar nu lijkt het wel ontstoken te zijn. Bij het bovenste bolletje zit namelijk een bultje. Dit bultje is roze en lijkt de ene dag groter dan de andere dag. Ik ben al flink aan de slag geweest met zeezouten en het goed schoonmaken weer met Unicura zeep, maar het lijkt niet te helpen. Ik ben van de week ook langs geweest bij een piercer en hij vertelde mij dat ik moest stoppen met het schoonmaken met de zeep. Ik moest alleen zeezouten van hem. Ik vroeg mij af of meer meiden dit wel eens hebben gehad en wat zij toen hebben gedaan? Dit bultje zit er nu al best wel een tijdje en het lijkt niet echt minder te worden ofzo…

Ik heb mijn navelpiercing al 5 maanden, Het 1ste maand ging alles goed maar daarna had ik ook een bultje aan de boven en onderkant ik doe er niks meer mee, de bovenste bultje is al weg nu de onderste nog…
Ik had het ook bij mijn neuspiercing en nad er toen ook niks mee gedaan het is vanzelf weer goed geworden

Ten eerste moet ik toch echt even reageren over het schoonmaken van de piercing. NIET DOEN!
Heel veel piercers zeggen het maar het is NIET goed om schoon te maken met zout zeep blabla. gewoon NIET AANRAKEN!

Ik heb bij mijn eerste keer van het piercen dat ook gedaan en wat gewoon goed fout gegaan. bij de tweede keer ben ik naar een GOEDE piercer gegaan en hij heeft me vertelt dat je dat allemaal niet moet doen, niet aan wonden peuteren en schoonmaken, dan duurt het alleen maar langer en wordt het erger.

Nu zou ik je graag willen adviseren om met deze GOEDE piercer is te gaan bellen (als je niet in de buurt woont). Deze helpt je graag met je problemen en weet meer van piercen dan de meeste piercers, ook heeft veel ervaring. Heb ondertussen al 3 gepierced bij hem en allemaal goed gegaan.

Naam: Van Olffen in Oldenzaal
Tel: (+31) (0)6 5394798
Email staat er ook wel bij maar meestal zegt ie toch dat je eventjes moet bellen. En als je hem vertelt hoe je moest schoonmaken van diegene die jou heeft gepierced zal hij wel uitleggen hoe verkeerd dat is.