Bultje in mijn oorlel.

Het klinkt misschien raar, maar ik heb boven mijn standaard oorbelgaatje in mijn oorlel een bobbeltje zitten. Dat bobbeltje (het voelt als een rond bolletje als ik hem vast pak met een vinger voor en een achter zegmaar) doet best wel zeer. Maar het probleem is dat hij niet op mijn oorlel zit maar in mijn oorlel. Weet iemand toevallig wat dat kan zijn, of heeft iemand daar ook wel eens last van gehad? Want in mijn andere oorlel heb ik dat niet!

dat klinkt inderdaad een beetje raar ;#
maaar ik kan je niet helpen ben ik bang, misschien kun je even naar je huisarts gaan?
succes!

Dat heb ik ook wel eens, volgens mij zijn het puistjes… Bij mij gaat het vanzelf weer weg :wink:

Haha oja, dat zou ook nog kunnen ja! Dat het binnenhuidse puistjes zijn… Hmm ik houd het nog wel even in de gaten en als het nog lang blijft zitten ga ik misschien wel eventjes langs de huisarts om het te controleren!

Heb ik ook best vaak (:
Ik kan niet zo goed tegen oorbellen, waardoor het ‘ontsteekt’
maar ik heb het ook wel eens als ik tijden geen oorbellen in heb…
Niks aan de hand, gaat binnen een paar dagen, misschien iets langer dan een week… weer weg. Ik let er eigenlijk niet meer zo op, maar het verdwijnt vanzelf.
(en zo niet moet je naar de dokter natuurlijk… maar ik denk niet dat je je er zorgen om moet maken)

k heb t weleens gehad maar t was klein en deed geen pyn. dus k denk niet dat dat het zelfde was ;$

Hey, denk niet wat het is dat de meiden boven mij zeggen. Mijn vriend heeft het ook (en zn zusje ook trouwens) ook in de oorlel. Hij zegt dat het een soort vetbultje is wat soms een beetje pijn kan doen en het wordt soms wat groter en soms is het wat kleiner niks om je zorgen over te maken dus als dit hetzelfde is.

Dat heb ik best vaak, het gaat vanzelf weer over =)

Hey, ik heb dat ook, vorige week zat het er opeens, klopt het dan dat het ook geen rode kleur heeft ofzo? Ik vond het al zo raar, mijn vader ging de dokter bellen maar ik weet niet of ik mijn afspraak nou vergeten ben. Hahah. xD

Ik zou gewoon afwachten of het weggaat, alleen als het groter wordt naar de huisarts gaan : )

Bij mij kun je het helemaal niet zien, alleen voelen…

Heb ik ook wel vaker.
Kunnen er ook meerdere tegelijk zijn.
Bij mij bleven ze best lang (toch wel weken, misschien zelfs maanden).
Uiteindelijk gaan ze wel vanzelf weg, denk dus niet dat het iets is waar je je druk over moet maken (:

ik heb er ook een, maar die zit net bij het begin van mijn oor zegmaar.
Dus net niet aan mijn gezicht.
Als ik erop druk komt er wit spul uit (bah!) Maar zo wordt ie bij mij wel kleiner. Maar als hij pijn doet zou ik dat niet doen.
Misschien even naar de huisarts gaan ja…

^^ I’d relate yours to a zit.

dat zijn een soort vetbolletjes ofzo, horen vanzelf wegtegaan.

Ik heb precies hetzelfde!
maar het probleem bij mij is dat het niet weggaat. Soms doet het pijn en dan weer niet maar het gaat niet weg. Als je in mn oorlellen knijpt voel je allemaal kleine bultjes maar een van die bultjes is ook aan de buitenkant te zien en gaat de hele tijd bloeden…?

probeer is een warm compre (bijvoorbeeld een warme washand) er tegen aan te leggen en zaxhtjes erop te duwen, mss dat het dan weg gaat!x

Ik heb hetzelfde gehad, het gaat vanzelf wel weg.
Dat is bij mij tenminste gebeurd.
Het is waarschijnlijk gewoon een puistje.

is niet erg hoor, heb ik ook wel eens :slightly_smiling_face: