bultje door pincet

iemand had eens een stomme opmerking gemaakt over dat ik een snor had dus ik pakte een pincet en deed een paar hartjes weg maar toen kreeg ik een bultje boven mijn lip,dat was1 maand geleden maar ik heb het bultje nog steeds… hoe krijg ik hem weg?

Gewoon gaan sporten en niet te veel zorgen maken. Je bent nog jong bent waarschijnlijk net een flink stuk gegroeit dus dat komt echt wel goed als je gewoon normaal blijft eten

Voor je sportvraag: ik zou je meer richten op de krachttraining dan cardio. Hiermee krijg je meer spieren. Qua voeding moet je gewoon goed eten. Eiwitten zijn erg belangrijk in dit geval, ze geven je proteïne wat goed is voor de spieren. Maar als je goed, gewoon en gezond eet en veel water drinkt, kan het niet misgaan :-). Vraag anders op de sportschool of ze je willen helpen!

Het bultje kan een ontstoken haarzakje zijn. Dat doet zeer en blijft toch een tijdje staan.

Okey bedankt voor de tips.
Maar het bult je… gaat het ooit weg? 0

Ja hoor, een ontstoken haarzakje gaat vanzelf weg :slightly_smiling_face:

Maar ik heb het al zooo lang :frowning_face: nog tips???

Volgens mij mag jij nog niet echt krachttraining doen? Of geldt dat alleen voor jongens? Want als je in de groei bent mag je geen krachttraining doen omdat je dan niet goed meer groeit.
Ik ben 20, weeg 50 kg en ik fitness nu 3 maanden lang ongeveer 2 keer per week (na 3 jaar lang niets) en tot nu toe ben ik niets afgevallen, alleen wat gespierder en strakker zeg maar en ja, betere conditie. En ik doe veel cardio. Dus je hoeft nergens bang voor te zijn, beweging is alleen maar goed voor je! En als je ook krachttraining wilt gaan doen zou ik dat even aan iemand vragen die er verstand van heeft (je gymleraar ofzo). Succes! :slightly_smiling_face:

Oké dankjewell

Up?:face_with_raised_eyebrow: :frowning_face:

:frowning_face:

Probeer eens je gezicht te scrubben met een scrub dat speciaal voor je gezicht is. Misschien is het talg dat verstopt zit, waardoor je dus dat bultje hebt! Vaak duurt het vrij lang voordat ze weggaan, maar misschien dat scrubben zou helpen of een andere exfoliërend product dat ingredienten bevat zoals salicylzuren en fruitzuren.

Oké dankjewel ik ga een scrub proberen hoop dat het gaat werken