bultje binnen schaamlip..

oke, dus ik waste me gister daarbeneden, en toen zag ik zegmaar bij het begin van je binnenste schaamlippen, en dan gelijk aan de rechterkant tussen de binnenkant van de buitenste, en de buitenkant van de binnenste schaamlippen in, een bultje, het deed echt heel erg veel pijn. maar je on het echt zo vastpakken, zo groot als een halve centimeter in de ronte zegmaar. toen ik in bed lag kreeg ik last want ik lag met mijn benen over elkaar, en toen keek ik nog eens goed. toen zag ik dat als je de huid strak trok er een soort puistje op zat met een zwart ienieminie vlekje erop. ik kon het niet goed zien maar het leek op of een beetje onderhuidsbloed, of een haartje, maar ik denk geen haartje, aangezien ik aan de binnenkant van mijn schaamlippen geen haar heb :grinning:
maar dan heb ik dus dat puistje, dat veel pijn doet. met een bobbel eronder! ik weet echt niet wat ik moet doen. ik ben 13, en nog nooit seks gehad oid. nog nieteens gezoent. dus een soa kan het denk ik niet zijn. ik ben echt bang om het te vertellen tegen mijn moeder of om naar de huisarts te gaan, ik heb niet echt zo´n soort band met mijn moeder zegmaar. en mijn huisarts heb ik al 5 jaar ofzo niet meer gezien.
help :frowning_face:

Misschien is het wel gewoon een puist? probeer het uit te knijpen C:

^ i dont think so, omdat het gewoon aanvoelt als normale huid, alleen wat roder…

de pijn is ondragelijk XD heb het al geprobeerd

ik keek net nog een keertje, en toen zag ik dat de ¨puist¨ als we het daar even op houden, aan een kant was opengesplasht :pensive: dus, afgenomen met een doekje, komt er meer pus, weer afgenomen, komt er een beetje bloed. en stopt het… maar ik heb nogsteeds dat bultje. wat ik als ik het mij goed herriner, eigelijk al best een tijdje heb (lees: ik was 9 of zo) normaal deed da bultje nooit pijn ofzo, en ik ben gewoon gezond. dus ik kan natuurlijk altijd nog naar de dokter gaan als dat bultje niet weggaat. maar mischien komt het gewoon door het ¨puistje¨ dat het bultje is uit gaan zetten ofzo, ik ben iig blij dat het is gesplasht. dat betekend geen genitale wratten :)wooohooo

^ haha :grinning: no problem :relieved:

Oh, ik heb ook ooit eens een heel raar puistje gehad op me schouder. Verder helemaal nergens op me lichaam dus was echt raar dat daar opeens zown mega ding zat. Hij deed ook echt heel erg pijn maar uiteindelijk had ik hem uitgeknepen en ging die langzaam weg. Maar ik denk niet dat je 'daaro’hem kan uitknijpen haha. Doet denk ik wel heel veel pijn. Ik zou het even aanzien, misschien gaat die vanzelf welw eer weg. En anders toch dokter misschien? het kan ook iets van een steenpuist zijn…

daar kun je ook gewoon een puistje krijgen hoor, ik zou me niet druk maken :stuck_out_tongue:

Als het groter wordt is de kans groot dat het bartolinitus is. (weet niet of ik het goed gespeld heb) Google maar even. Als het blijft zitten of erger wordt is het verstandig toch maar naar de dokter te gaan!

Het doet echt pijn, ma uitknijpen die handel :stuck_out_tongue:

Het is een puist. Gewoon uitgeknepen, even tanden op elkaar maar dan ben je er wel vanaf.

maar nu heb ik net weer ff gekeken, en nu word het gwn paarsig. en heel rood. ik kan het echt niet uitknijpen, want er is zegmaar geen pus ofzo (JA RANZIG IKNOW XD) en als ik vanaf bovenaf kijk, dan zie ik echt zo buitenstelinkerschaamlip binnenstelinker, binnenste rechter bultje, buitensterechter. dusja…
het is wel apart. ik hou het gewoon goed schoon en zie het een weekje ofzo aan. en anders toch maar anoniem naar de dokter XD
haha

ik zou het niet uitknijpen, zelfs met ‘normale’ puistjes is dat niet goed…
die pus die dan vrij komt zitten ook bacteriën en alles in en als je die op je verdere huid krijgt kan je alleen maar meer krijgen… die kleuren kunnen gekomen komen omdat het op die plek een beetje gekneld zit? maar hoe je het omschrijft zou ik zeggen een ontstoken haarzakje, of je daar nu scheert of niet, haartjes heb je over je hele lichaam… goed in de gaten houden en afwachten… word het erger/pijnlijker of gaat het niet weg dan gewoon even naar de dokter :slightly_smiling_face:

heb zelf ook wel eens gehad, doet idd best pijn, maar gwn even uitknijpen en dan verdwijnt het bobbeltje ook vanzelf :slightly_smiling_face:

Ik zou zo’n ding nooit uitknijpen, want er valt ook helemaal niks uitteknijpen als er geen pus is. En idd heel slecht, ik zou ff tijd niet aanzitten en schoonhouden en over week kijken hoe het daaro gaat , anders anoniem bellen naar de huisarts zelf ?

Ik denk dat t vanzelf wel weggaat :stuck_out_tongue:

-

Ik wil je niet bang maken, maar ik zou even naar de dokter gaan.
Ik had ook zo’n soort bultje wat een abces bleek te zijn. Ik het moest toen opengemaakt worden met plaatselijke verdoving om al het veiligheid weg te halen. Ze weten nog steeds niet hoe het komt en hebben er ook niet echt een naam voor.
Ik heb er nog vaak last van. Nogmaals ik wil je niet bang maken! :stuck_out_tongue: Succes!

Klinkt als een steenpuist. Heb ik ook heel vaak daar, gewoon laten zitten, ze gaan meestal vanzelf wel weg. :slightly_smiling_face:

Ik heb dat ook wel is op me bil en dan heb ik ook nog even last van en dan is hij weg… Klinkt heel stom op me bil maar ja een mens is een mens hè!