Bulterige anus

Sinds kort ruik ik een beetje vreemd, van onder.
En niet alleen dit, maar ook voelde ik soort van bobbels rond mn anus.
ik zag dat t allemaal rode bultjes waren :blush: met witte puntjes.

Ben echt bang dat ik iets ergs heb…:’(
Weten jullie wat dit kan zijn??
Asjeblieft alleen normale reacties.

Ga naar de huisarts.

Dit, of zoek op Google.

Misschien heb je aambeien? Maar ik zal de huisarts de volgende dag even bellen want dit klinkt niet echt goed.

Ja, als ik jou was, zou ik ook even professionele hulp zoeken.

Ga naar google afbeeldingen, zoek ‘aambeien’ op en vergelijken maar zou ik zeggen.

ik durf er niet mee naar de huisarts want ik schaam me dr egt heel erg voor :frowning_face:

http://nikkigsblog.files.wordpress.com/2010/04/ew-baby-face.jpg

Sorry. Huisarts?

De huisarts heeft wel gekkere dingen gezien hoor. Maak je daar maar niet druk om.

nee ik heb geen flappe rond mn anus zoals aambeien maar t zijn echt bultjes

als je er niet mee naar de huisarts durft, dan moet je het maar lekker laten gaan.
halloooo wij kunnen jou toch ook niet helpen? wat moeten wij voor jou doen? een oplossing vinden? daar heb je toch echt een huisarts voor, maar als je niet durft dan moet je niet zeuren…

Je zou toch echt moeten, stel dat het het iets ernstigs is.
Je schaamt je, maar just get over it en ga!

oohjaa p.s. je durft niet naar de huisarts (die overigens zwijgplicht heeft) maar je durft wel je probleem op internet te vertellen.
je beseft toch wel dat als je ooit iets op internet zet, dat je het over 30 jaar nog terug kan zien?

ik zeur niet ik vraag alleen of jullie miss weten wat dit kan zijn…

Nee, dat weten we niet.

Misschien kan je een foto maken en waar je het goed op kan zien naar de dokter brengen?
Ik zou ook niet met me kont naar de dokter willen gaan, weten je ouders het al?

Gewoon je schaamte eventjes opzij zetten, vraag om een vrouwelijke arts, vertel dat je je schaamt en je krijgt 100% zeker een reactie die je enorm geruststelt. Just do it!

naar de dokter is hoogstwaarschijnlijk de enige oplossing

want zelfs áls wij al zouden weten wat het is, dan heb je waarschijnlijk alsnog professionele behandeling nodig

Doet het pijn O_o
zijn het niet gwn anale wratten, dus een SOA…

Een soa kan ik niet hebben :wink: