bulten op billen

Heee,
Ik heb ineens allemaal bultjes op mijn billen ze lijken op muggenbulten. Er zitten ook puistjes tussen. Volgens mij komt het door het naar school fietsen want eerst hadik het en in de vakantie niet, en nu weer wel. Ik vind het lelijk en het voelt heel vervelend en ik schaam me ook voor de meiden uit het hockeyteam met douche.weet iemand wat te doen??? Xxx

hmm ik heb geen idee, het klinkt als eczeem ofzo? misschien kun je even naar de dokter…

ik heb precies hetzelfde (maar dan niet van fietsen ofzo). dacht altijd dat het een allergische reactie was op iets, bijv. een bepaalde stoel of bank.

Met heet water en een washand stomen op de billen.
Dan gaan ze vanzelf weg.

upje

?

uiercreme/zwitsal? :")

uup

Heb je Op iets kouds gezeten?

Je kan wel uppen, maar als men het zou weten, zouden ze wel reageren.

Is dat er tegen of denk je dat het daar door is gekomen?

Ik krijg dat soms van kanten onderbroekjes!

Warmtebultjes, google maar es ik ken het hoef je niet perse op je billen alleen te krijgen kan je overal krijgen ik heb er ook last van gehad. is niets aan te doen, als je het op je billen hebt moet je kijken of het werkt als je geen kanten onderbroekjes of strings meer aan doet. maar katoenen boxers dragen. maar volgens mij maakt dat niet veel uit, kant kan wel bultjes veroorzaken maar warmtebultjes krijg je voornamelijk door huid op huid contact dus tussen de billen enzo. of op.

• Zinkzalf wil nog wel is goed helpen (DARO) Te koop bij de kruidvat, rond de €4,00 dacht ik zo.
  • tegen geirriteerde huid kan ook helpen van (ZWITSAL) Talkpoeder op je hand doen en dan poederen op de plekken waar je irritatie hebt.
  • Tea Tree oil (ken ik zelf niet heb ik van gehoord)

De eerste 2 heb ik zelf echt resultaat van gezien alleen van de zinkzalf merk ik na heel veel gebruik steeds minder helaas.

Ben er ook voor naar de dokter geweest maar het is heel normaal :slightly_smiling_face: en helaas dus niets aan te doen…

Daar had ik toen ik 6 jaar was ook last van, toen gebruikte ik van die baby dingetjes om je billen zachter te maken.