bult voorin vagina

Hallo,

Ik zit nu al een tijdje ergens mee. Zolang ik me kan herinneren heb ik al een bult voorin mijn vagina. Richting mijn buik kant. Hij zit zeg maar net erin, dus niet ergens in het midden of achterin wat ik op veel forums heb gelezen. Ik weet niet hoe lang ik deze bult al heb want hij kan natuurlijk ook plots zijn verschenen. Zover ik weet heb ik hem al zeker 3 jaar (toen ben ik daar achter gekomen door het gebruik van tampons). Ik heb er eigenlijk nooit iets mee gedaan omdat ik altijd dacht dat het hoorde en het doet geen pijn. Tot ik het me laatst dus af vroeg of dit nu wel echt hoorde. want hij zit vaak wel een beetje in de weg en er zitten zelf allemaal kleine bultjes op. hij groeit of krimpt niet en zit er dus als het ware altijd. Als ik plaatjes opzoek van vagina’s zie ik nergens zo’n bult zitten. Weet iemand misschien wat dit is? Het kan niet zijn dat er al iets uitgezakt is want ik ben pas 17 haha.
Hulp zou fijn zijn! X

Ik raad aan om naar een huisarts te gaan als je het wil weten. Gelukkig doet het geen pijn! Maar ik zou echt niet weten wat je bedoeld :wink:

Is het niet gewoon je schaambeen wat je voelt?

En je schaambeen voelt als een bult die voor de ingang van je vagina zit…?

ik zou even naar de dokter gaan, dat kan nooit kwaad

Ik denk eerlijk gezegd dat het ook gewoon je schaambeen is, maar zoals hierboven als staat, naar de dokter gaan kan nooit kwaad!

Wat de ander zeggen, naar de dokter gaan kan geen kwaad.
Je hoeft je niet te schamen.
Hopelijk is het niks ergs!

Als er allemaal kleine bultjes op zitten zou het best je baarmoedermond kunnen zijn. Maar het lijkt me niet heel logisch dat die voorin je vagina zit… Als ik heel mijn vinger erin steek kan ik ook m’n baarmoedermond voelen, maar dat is zegmaar best wel diep in m’n vagina.

Uhm naar de dokter gaan! Die kan je daar het best mee helpen, je kan het ook aan je mama vragen :slightly_smiling_face:.

Is het niet je clitoris?

Zat ik ook aan te denken ja :d Maar aangezien TS al wel afbeeldingen heeft opgezocht denk ik van niet

Is het niet je g-spot? Of een andere spot.

Als het een beetje ribbel-achtig voelt is het waarschijnlijk je G-spot, anders even naar de huisarts.