Bult op hoofd

Toen ik werd geboren, had ik een geboortevlekje boven op mijn hoofd. Daarna werd het een soort bult. Ik vind dit zo lelijk…
Nu ben ik 14, en groeien en grijswitte haren uit… Gelukkig nog maar op een klein plekje, dus het valt niet heel erg op. Het soort haar is ook anders, wat uit de bult komt.
Ik heb al heel lang een pony, of schuine pony zodat het niet meer zoveel opvalt…
Weet iemand wat dit is?
En hoe ik er vanaf kan komen?

misschien moet je er mee naar de dokter gaan?

Als ik jou was zou ik even bij je verzekeringsmaatschappij informeren. Waarschijnlijk kunnen ze het bultje weghalen en hoef je er zelf weinig of niet voor te betalen, vooral als je nog een kind bent.

Succes!

Ik ben ongeveer 5 jaar geleden naar de dokter geweest, en die zei dat het een vetbult was ofzo.
Maar als het weggehaalt word, groeit mijn haar daar misschien wel niet meer aan?

Ben ik serieus de enige?

Op die plek komen vetbulten bijna het meest voor geloof ik. Het is heel moeilijk weg te halen en als het lukt zit er sowieso een groot litteken.

omg ik heb medelijden…

up? :blush:

misschien die haren verven? sorry geen ervaring mee… succes!

Daar gaat het niet om, dan blijf je nog steeds die bult zien…

up

up

up

Sorry, maar wat wil je nou dat we zeggen dan? Of je neemt aan wat FUCKMEIFIMWRONG zegt en je leert er mee leven (je veegt immers alles wat de rest zegt van tafel), of je gaat naar de dokter en vraagt het nog een keer na, honderd keer uppen heeft weinig zin als er niets te zeggen valt.

Ik heb sinds ik 3 ben een plekje waar geen/weinig haar groeit en dat ziet echt niemand. Dat plekje is ontstaan doordat ik toen ik 3 was een gat in m’n kop heb gevallen.