Bult op de achter kant van me boven been

Hallo allemaal!
Ik heb sinds 2 dagen een bult op de achterkant van me boven been :frowning_face: en wou weten of iemand hier weet wat het kan zijn en of iemand het ook heeft/ heeft gehad. Kan over deze bult niks vinden op internet en hij ziet er als volgt uit: grote bult met gaatje in het midden hij is een beetje rood. Heb ook last ervan als ik loop en me benen strek, ik kijk het nog een weekje aan en als hij dan niet weg is ga ik naar de huisarts.

X Liraww

Is het geen puist ofzo? Ik zou het nog even aankijken inderdaad en anders gewoon naar de huisarts gaan.

Een insectenbeet? Maar het kan inderdaad ook een puist zijn, want die kunnen ook nogal pijnlijk zijn.

Ik zou echt niet weten wat het zou zijn, maar ik denk dat je het beste ermee naar de dokter kunt gaan als het niet weggaat. x

Lijkt een puistje of een beet van iets. Gek dat het pijn doet wanneer je loopt. Zou zeker even langs de huisarts gaan

hoe moeten wij nou weer in godsnaam weten wat dit is, we zijn geen dokters.

Wow, rustig maar.

Ik snap dat de TS niet meteen naar de huisarts stapt en hoopt dat iemand begrijpt wat ze heeft, ze zoekt gewoon bevestiging dat het niets ernstigs is!

Wat is de grootte van de bult? Of lees ik hier overheen?

Het kan ook een abces zijn als ik t goed spel, dat is een soort ontsteking. Komt vaak door scheren…

Google op bult, krijg je heel veel foto’s en kun je vergelijken met wat het is. Ik denk een insectenbeet.

chill

ts, ik zou gewoon naar de dokter gaan als je het niet vertrouwd, het nog even aankijken als je dat nog niet wilt, of het tegen je moeder zeggen, misschien weet zij het wel! Succes!