Bult in Vagina

Hey, Ik ben deze week ongesteld en toen ik net in de douch stond wilde ik ff voor de zekerheid voelen of mn tampon eruit was, nou die tampon was er uit… maar ik voelde een hele grote bult!! Heeft iemand dit ook? HELP

voelen of je tampon eruit was…
omdat je dat… niet zeker wist?

Je G-spot?

Nee, ik weet niet.

ja… eff checke… maar toen voelde ik ineens die grote bobbel… ik kan er wel langs met mn vinger… maar ik weet niet… beetje eng

een g-spot is toch niet zo groot als een knikker?

dat is zeg maar wel heel raar.
hoe weet je nou niet of je tampon er uit is?
je hebt hem er toch zelf uitgehaald en weggegooid?

ja… weet iik… ben beetje vergeetachtig… maar het gaat niet op de tampon… het gaat erom dat ik die bobbel voelde… ik ga mn vriend maar ens vragen of die er altijd zat…

Hahaha en je vriend vragen. :stuck_out_tongue: Het is wel een beetje een vreemd verhaal ja, ik snap het niet echt. Maar misschien is het wel slim om aan je vriend te vragen xd

[message=5505158,noline]bgirlx schreef op 03 June 2010 @ 13:35[/message]: ja.. weet iik.. ben beetje vergeetachtig.. maar het gaat niet op de tampon... het gaat erom dat ik die bobbel voelde.. i[b]k ga mn vriend maar ens vragen of die er altijd zat..[/b]
:zipper_mouth_face: I'm sorry. Maar ik zou er dan maar mee naar de dokter gaan als je het niet vertrouwt!

ik heb net op een ander forum gelezen dat dat waarschijnlijk de baarmoedermond is… dus… hoop dat het klopt… Ga ook maar ens voelen, als het goed is kom j er precies met je middelvinger bij

wat maakt het uit of ze voelde of haar tampon er nog zat? kom op, al was ze iets anders aan het doen, wat boeit het, daar gaat het niet om.

Waar zit het dan? er IN en dan naar boven? en is het hard?

Ligt er aan waar het zit,
Ik had een kleintje maar dat was niet in mijn vagina, is al weer weg :slightly_smiling_face:
Was vast een pukkeltje ofzo.
Haha,

Als je inderdaad gewoon helemaal “bovenin” die bult voelt (echt een beetje een rond uitstekend iets, als je goed voelt zit er nog een klein gaatje in het midden), dan is dat inderdaad je baarmoedermond. Niet elke vrouw kan deze zelf voelen, maar sommigen dus wel. Dat hangt er van af hoe diep die zit en welke kant die op gericht staat enzo.

-

misschien heb je een talgbultje ofzo, had ik ook een keer.
ik tripte hem heeeeeeeelemaal, maar ik heb hem daarna uitgeknepen, niet erg prettig, maar daarna wel weg.
pak gewoon een spiegel en kijk wat het is…
anders hebben we altijd onze lieve dokter (:

xxxxx

edit:
hij zat bij mij niet ín mn vagina, hij zat naast de ingang ervan, iets naar achteren…

baarmoedermond :S?
die zit echt niet aan het begin van je vagina hoor, die zit echt zon 8 cm diep?

Ik snap niet precies waar het dan zit, maar als het hier zit:

http://i49.tinypic.com/zlsspg.jpg

dan is het de baarmoeder mond :slightly_smiling_face:
Anders zou ik maar even langs de dokter gaan.

Het is gewoon hartstikke normaal hoor, ik heb het ook. Heb jij het zegmaar als je je vinger erin doet en em dan een beetje buigt dat je hem dan voelt? Want dan voel ik namelijk ook een bult en dat is gewoon normaal.

[i]heeey!

Ik heb het net ff aan mijn stiefmoeder gevraagd die is neonatoloog.
het is inderdaad de baarmoedermond die je voelt.
niet iedereen kan hem voelen. tis dus compleet normaal.
alleen als het pijn doet als je er tegenaan komt zou je er naar moeten
laten kijken.[/i]