Bulgaars Rozenwater

Hallo allemaal, ik heb sinds kort Bulgaars Rozenwater ontdekt en kan het echt voor iedereen aanraden! ongeveer 2 weken terug ben ik ermee gestart en ik kan echt duidelijk merken dat me huid veel zachter is dan eerst, ook had ik altijd wel een puitstje hier en daar en die zijn nu ook volledig weg. Ik had het eerst wel eens gewoon rozenwater geprobeerd van de kruidvat en de drogist enzo omdat ik altijd wel positieve dingen erover hoorde maar ik denk dat die gewoon nep zijn want ik merkte er niet veel van. en ik had gelezen dat het oorspronkelijk uit Bulgarije komt (kijk maar eens op google voor meer info). Verder is het best goedkoop ik heb een grote fles rozenwater gekocht voor 5,20 eur en daarnaast een dag en nachtcreme die waren iets van 6,50 per stuk. ik kan het iedereen aanraden ook omdat het volledig natuurlijk is, beter dan die chemische dingen allemaal

Eén bericht?
Reclame.

waarom verplaats je dit niet naar de verkoop topics ?

Ik vind het geen reclame?

misschien is het wel reclame maar ben toch nieuwsgierig waar kan je het kopen :stuck_out_tongue: ?

Ze prijst toevallig allemaal dingen aan die je kunt kopen in de eerste webshop die je tegen komt als je ‘bulgaars rozenwater’ zoekt…

Hallo allemaal, ik wilde graag met jullie delen dat het een lekker product is…en de naam is Bulgaars rozenwater zo heet het nu eenmaal, er zijn vast een hele hoop verschillende soorten van. En ik heb het inderdaad op de eerste webshop gekocht die je op google vind en de prijzen heb ik er voor jullie bijgezet om te zeggen dat het niet duur is.

Ik vind het aardig prijzig.
Maar goed, vind het nogal op reclame lijken :confused:

reclame…!!

Zelf gebruik ik het ook, echt een heel goed product :beer: