Buitenlandse studie!

Hai meiden,

Mijn naam is Marjolein en ik studeer aan de Hogeschool Utrecht.
Voor school ben ik bezig met een project en daarvoor moet ik iemand interviewen die een tijdje in het buitenland heeft gestudeerd. (Dus iemand die via een hogeschool of universiteit aan een buitenlandse hogeschool of universiteit heeft gestudeerd!)
Ben jij iemand of ken jij iemand die dit heeft gedaan, en daar graag over wil vertellen? Laat dan alsjeblieft een berichtje achter op mijn profiel!

Liefs,
Marjolein

Helaas ik ga pas over een half jaar in 't buitenland studeren (in België, dus heel erg buitenland is het niet :wink:), dus ik kan je niet helpen. Succes!

Ik heb een paar jaar op een basisschool op Curacao gestudeerd. Haha.
Zie dit maar als een up.

Heb wel op een high school gezeten in Amerika, maar dat is denk ik niet wat je bedoeld. :slightly_smiling_face:

Dank jullie wel voor jullie reacties!
@ Love_xx: Ik ben inderdaad meer op zoek naar iemand die iets verder weg is geweest:) Maar jij heel veel plezier en succes in België!
@ xLivx: Helaas mag ik niet iemand interviewen die naar een highschool is geweest, maar toch bedankt voor je reactie! Hoop dat je een geweldig jaar hebt gehad! (Ik zelf heb een jaar op een highschool in Canada gezeten).

mijn zus heeft in Brazilië gestudeerd.

Ik ben een jaar naar university geweest in Amerika, maar ik weet niet of dat is wat je zoekt?

@ Kirr: was dit vanuit school (vereiste van je opleiding)?