Buitenlandse schoolagenda

Hoi allemaal!

Ik wil heel graag een buitenlandse (liefst Franse) schoolagenda.
das lekker origineel dacht ik.
maar ik kan echt geen een site vinden waar ze buitenlandse agenda’s hebben.
Weten jullie er misschien een?

xxxx

Ga je niet toevallig op vakantie naar het buitenland?

Jawel, maar ik ga alleen op surfkamp naar het Frankrijk, dus ik denk dat ik daar niet zoveel shoptijd heb:)

http://tinyurl.com/3m883zg

heeee wat leuk waar ga je surfen in frankrijk?

Hihi, een vriendin van mij ging vorig jaar ook op surfkamp naar frankrijk en heeft toen een franse agenda gekocht :’)

waarom wil je per se een uit het buitenland?

^Ik denk omdat anders iedereen met dezelfde agenda loopt, dat is overigens best irritant, in onze klas hebben wel 5 mensen een blond agenda en als een daarvan je vriendin is kan je nog wel eens de verkeerde meenemen.

ik heb nooit erover gedacht om een buitenlandse schoolagenda te kopen. nu misschien wel.

@Gjengroddestier Heeeel erg bedankt! aan Ebay had ik nog niet gedacht!
@ Josienxxx Ik ga naar Bretagne van Vinea :grinning:

veel plezier!

dat is echt een leuk idee!

In Frankrijk hadden ze echt hele leuke!

Ik neem dit aankomende jaar denk ik een Koreaanse agenda, die zijn zo lieff

Ooh, top idee dit! Ik zat er al aan te denken wat voor agenda ik wilde kopen, maar had nooit gedacht om een agenda te kopen in de taal waar ik absoluut van houdt, namelijk Spaans haaha!

Ik hoop dat je een leuke Franse agenda kunt vinden!

Ik heb een tijdje geleden een Italiaanse agenda gehad, en een Franse vorig jaar. Best leuk en heel erg origineel.

Dit jaar had ik een griekse, snapte er niks van maar wel heel leuk! Dit jaar wil ik weer een buitenlandse!

Goh, leuk idee, nooit aan gedacht. ;p

Een vriendin van mij (ze is Noors) had dit jaar een Noorse schoolagenda, maar die stopt al over 2 weken ofzo, dus daar zou ik wel even op letten (:

Dat deed ik ook altijd!! Maar als je toch naar Frankrijk gaat zal je vast wel heeel even shoptijd hebben? Ze verkopen daar gewoon agenda’s in de supermarkt. (Als het een beetje een grote supermarkt is)