Buitenlandse jongens?

Wat vind jij van buitenlandse jongens?
Heb je zelf ooit een buitenlandse vriend gehad?
Met ‘buitenlands’ bedoel ik dus jongens met een andere cultuur (marokanen, turken, irakezen, afghanen maar bijvoorbeeld ook amerikanen).
En wat vind jij van Nl meisjes die een buitenlandse vriend hebben?
Denk jij dat hun relatie ooit een kans van slagen zal hebben? (gezien de verschillende culturen).

Brand los!

Ik heb een keer iets met een marrokaan gehad maar dat was echt heel kort :stuck_out_tongue:

Ik val niet echt op buitenlanders :wink: Maar denk wel dat het kan hoor :slightly_smiling_face:

Mijn overgrootopa was een Nederlandse Jood die trouwde met een Vlaamse Katholiek (ook buitenlands, niet veel verschil, maar t geloof wel :wink:)

waarom niet?
het enige probleem is dan nog of de ouders er mee eens zijn…

Ik ben zelf niet Nederlands en woon ook niet in Nederland (Heb er wel 3 jaar gewoont, maar 15 April 2008 ben ik weer terugverhuisd naar Polen), maar ik val niet voor Nederlandse jongens, meer voor Poolse en Russische jongens.

Ik heb nog nooit een buitenlandse vriend gehad.
Maar van de ene kant denk ik dat de 2 culturen indd wel botsen zeg maar.
Ik weet niet echt hoe ik dat uit moet leggen xD

Ik heb een tijdje een marokkaanse vriend gehad.
En dit zou ik erg afraden;p
Hij had toch andere gewoontes dan ik zeg maar, en dat onze ouders t’ allebei niet goed vonden maakte 't nog wel extra moeilijk. Maar als ik er op terug kijk is 't gewoon een erg grote fout geweest. 't Kan met Nederlandse jongens natuurlijk ook fout gaan maar met buitenlandse jongens is toch een heel verschil… Zij hebben toch een andere manier van leven/geloven/gewoontes …

Ik zou nooooit een relatie nemen met eeen marokkaan.

Ik heb nog nooit wat gehad met een buitenlandse jongen, maar mij zou het echt niet uitmaken of een jongen buitenlands of nederlands is, het gaat om de persoonlijkheid van iemand, niet het land waar hij vandaan komt!

Waarom niet?

zeg nooit nooit !:slight_smile:

en waarom niet? niet alle marokkanen zijn het zelfde?
of kijk je blijkbaar dus wel naar het uiterelijk van een persoon, en niet het innerelijk?

Ik val niet per se op een bepaalde jongen met een bepaald afkomst.
Net als met muziek; als ik het luister moet ik geboeid zijn, als ik een jongen leer kennen, moet ik hem leuk vinden en dan maakt het mij niks uit of ie buitenlands is.
Zo ja, dan zou ik juist geinteresseerd zijn in zn cultuur.
Ik heb nog nooit een buitenlandse vriend gehad, maar ik ben nu wel verliefd op een Iraanse jongen:)

Van marrokaanse, afghaanse, turkse enzo vind ik n iet echt…
M’n vriendin had ooit 'ns een turkse jongen, hij zat constant op d’r lip, altijd na school opwachten omdat ie bang was dat ze vreemd zou gaan.
Kwa andere cultuur ben k gek van de Asian boys, en de neger jongens.
De negerjongens ; niet te gangster achtig. en gewoon lief en zorgzaam.
wel jammer dat de meeste gaan playen omdat ze t oh zo stoer vinden.
Ik heb zelf alleen ooit 'ns een chineze vriend gehad.
En bijna een uit India, wel NL maar half.
Maar daar is bijna nooit iets van gekomen.
Uhm ik denk dat de kinderen er wel last van zullen hebben.
Halfbloedjes worden vaak erg gepest daarom.
Maar ik heb d’r geen probleem mee.
Ik zeg altijd ; Als iedereen een vriend/vriendin van een andere cultuur zou hebben zou de racisme in één klap uit de wereld verdwenen zijn.

ik heb nog nooit iets met een buitenlander gehad! althans met een ander cultuur… wel met een duitser maar toen was ik nog jong en hij is gewoon blank… maar op marrokanen, negers enzo zal ik dus echt nooit vallen! Ze trekken me gewoon niet aan
Gelukkig is mijn vriend nederlander :slightly_smiling_face:

Ik vond een keer een marrokaanse jongen leuk, maar t werkte niet tussen ons. Niet door de cultuur verschillen, maar ik denk dat t wel een probleem zou kunnen zijn. Het hoeft natuurlijk niet.

ik vind het dus echt niet erg als een meisje of jongen met iemand uit het buitenland heeft… maar ik denk dat ouders er veel meer last van hbben want dat zie je vaak op tv enzo… zelf hebik weleens meegemaakt dat een vriendin met een turkse jongen heeft gehad maar ze hebbe het llebei niet aan hun ouders verteld en het is uitgegaan omdat ze niet meer verliefd waren

tuurlijk kan dat…
mijn boy komt uit india… :flushed: moet zeggen dat het wel een hele andere cultuur is, maarja… if it’s real love dan accepteer je die andere cultuur gewoon, en hij zal dat bij jou dan ook doen!
het enige nadeel is inderdaat, zoals hiervoor al regelmatig is gezegd, dat je ouders het er vaak niet mee eens zijn… :frowning_face:

waarom niet
Ik ben zelf halfbloed dus ik vind het de normaalste zaak van de wereld

en trouwens ik vind de titel niet zo goed…
Buitenlander klinkt zo… negatief…
getint/ of jongen met andere klinkt aardiger vind ik.

Ik heb er nog nooit een negatieve opmerking over gehoord eigenlijk…

Ik vind getinte jongens bijna nooit aantrekkelijk dus nee. :slightly_smiling_face:

Ik val op echte Friese (boeren)jongens, dus denk niet dat ik zo snel op een getinte jongen zal vallen qua uiterlijk :stuck_out_tongue:. Maar het gaat altijd om het innerlijk, dus wie weet…