Buitenlanders

Hee,

Ik heb een probleempje , dus ik dacht laat ik die hier maar even plaatsen.

Naja ik heb dus een beetje een buitenlands uiterlijk ( lees: getinte huid , donkere ogen/haar enz.) maar ik ben dus geen buitenlander.
Maar dan stappen er vaak toch wel wat eerder buitenlandse jongens op me af( nu niet denken dat ik super veel jongens om me heen heb ofzo , maar ik bedoel als er jongens naar me toe komen zijn dat meestal buitenlanders)
Daardoor kijk ik daar ook meer naar en vind ik ook vaak buitenlanders leuk.

Nu vind ik dus al best wel lang een jongen leuk( zeg maar gerust verliefd) , die ook buitenlands is. En mijn ouders vallen nog wel mee, maar derest van mijn familie en mijn ouders dus ook een beetje zijn echt tegen buitenlanders :frowning_face:.
En mensen zeggen dat het echt lijkt alsof hij mij ook leuk vind.
Maar wat moet ik dan doen om mijn familie te overtuigen?

xx

vertel dat je een leuke jongen tegen bent gekomen, en dat ie echt heel erg leuk is. En vertel dan allemaal positieve dingen over hem voordat je ook maar verteld dat hij een buitenlander is. zo krijgen ze eerder het idee dat het een leuke jongen is, en als ze merken dat jij hem zo leuk vind… misschien dat hun zich dan ook wel inhouden of in ieder geval normaler doen.

En dan kan je hem je ouders laten ontmoeten, en daarna verder.

jij hebt een relatie met hem, niet je ouders

je zegt dat hij net als jou is,
nederlander maar met een buitelandse look
en waneer ze heel goed over hem praten enzo dan overtuig je hun dat niet alle buitelanders slecht zijn en heb je hem als voorbeeld.

dat draait vast nog wel bij.
als ze een beetje door krijgen dat jouw vriend een goeie jongen is, en jullie echt gek op elkaar zijn, zullen ze hem naarmate vast steeds leuker vinden…

zelf heb ik met een turkse jongen en daar waren mn ouders eerst ook niet al te happy over…
maar nu zijn ze stapel gek met hem…
meeste ouderen hebben snel een voor oordeel helaas, maar daar kunnen jullie vast wel verandering in brengen :wink:

Liefde gaat om jou en hem, niet om jou hem en de rest van je familie!
Ik snap dat het lastig is als je familie het niet zo op buitenlanders heeft, maar juist dat zou ik als duwtje in de rug zien om hen te bewijzen dat hij wél leuk is!!
Ik zou gewoon tegen je ouders zeggen dat je een leuke hebt ontmoet en die gewoon mee naar huis nemen. Niet zeggen dat het een buitenlander is, gewoon aan je ouders voorstellen. Ze zullen hem echt niet het huis uit sturen, en als ze dat wel doen… Ga jij gewoon met hem mee.

Goodluck.

Bij mij is het tegenovergestelde haha
ik ben een bleekscheet en heb donkerblond haar en een heel ander ‘blik’ dan wat turken hebben, denken ze dat ik een Nederlander ben :stuck_out_tongue: Soms is het wel handig. Ik hoor ze dan roddelen over mij (A)

Ont: Na paar maanden met elkaar uitgaan en je zult zien dat je ouders stap voor stap hem steeds maar aardiger vinden.