Buitenland studeren

Hoi!
Ik zou volgend jaar graag voor 6 maanden studeren in Amerika, Engels natuurlijk.(Via EF, organisatie) Wat kan je later studeren met je diploma Engels? Of bij welke beroepen heb je een serieus voordeel als je een halfjaar hebt gestudeerd in Amerika? Alvast bedankt!

Heb je al een idee wat voor iets je wil gaan studeren daarna? Als je bijvoorbeeld Engelse taal&cultuur of een internationale opleiding (International Business / Languages o.i.d.) wil gaan studeren heb je er zeker een voordeel mee, maar dan kan je ook tijdens je studie voor een half jaar naar Amerika, dan hoef je dat niet van tevoren voor heel veel geld via EF te doen… (:

Ik ga open kaart spelen. Ik studeer talen en de profs hebben ons verteld over de voordelen van studeren in het buitenland. Met talen zoals Amerikaans Engels en Spaans ben je in het beroepsleven niks…Het is een taal die door velen wordt beheersd en veel voordelen haal je er dus niet uit. Als je in die richting wil gaan, kan je zoals hierboven gezegd wordt Engelse taal & cultuur studeren of de taal combineren met een economische richting. Je kan ook gaan voor een talenrichting , maar Engels is bij ons dus eigenlijk niet zò veel waard. Als je naar Engeland gaat, heb je wel voordelen in een talenrichting met je uitspraak.