buitengesloten

thanx voor de reacties!!!

ik zou tege hun zeggen dat je je buiten gesloten voeld als je dta neit durft zou ik vragen of ze bij mee willen gaan anar de stad ofzo en kijken hoe ze reageere

mischien willen ze gewoon neit meer emt je om gaan zou kut zijn maar kan wel

Ook dingen met anderen gaan doen. Zodra zij merken dat het jou niks boeit of ze jou uitnodigen of niet, zullen ze dat meer gaan doen. Raar maar waar.

En als ze dat niet doen, heb je er ondertussen nieuwe vrienden bij gemaakt die wel leuke dingen met je gaan doen.

ga bij ze langs! wel als ze alleen zijn natuurlijk, en bied dan je excuus aan.
& als dat niet werkt dan zoek je toch andere vrienden :stuck_out_tongue: ?

Dit is echt een hele vervelende situatie, ik heb er ook last van gehad. Het knaagde onwijs aan me. Als jij moeite doet om een beetje tussen hun in te wringen omdat je er ook nog bij hoort, helpt het niet. Jij moet de hele tijd om aandacht roepen HALLO!!! Jullie hebben ook nog een derde vreindin!!! Je moet hun gewoon lekker laten en het laat je misschien niet koud, maar zo moet je het wel laten merken. Is het misschien zo dat één van deze vriendinnen iets beter is dan de ander? Daar kan je altijd nog mee praten. Verder moet je er gewoon nonchalant over doen en dan gaat het zelf over, probeer ondertussen beetje vrienden te worden met andere leuke meisjes, zij houden het écht niet voor altijd uit met z’n tweeën, echt niet. Als het vervelend wordt moet je er in hun bijzijn gewoon een opmerking over maken, dat zet ze aan het denken. Zovan: ''haha, dan gaan jullie zeker weeeeeeer met z’n tweeën, zonder mij! naja boeie. ‘’ Het is echt een vervelende situatie, maar probeer het voor je zelf zo leuk mogelijk te maken door er niet aan te denken en andere (tijdelijke) mensen zoekt.

laat het lekker gaan. Klinkt heel moeilijk (is het eigenlijk ook) Die buien gaan vanzelf wel weer over. Ik heb het zelf ook vaak genoeg gehad, ga nu bijvoorbeeld nu naar meisjes die je eigenlijk helemaal niet zoveel sprak. Laat hun maar even met hun tweeën, dat gaat vanzelf ook weer over, geloof me!

sterkte ermee!

heeee,je verhaal heb je verwijderd… zou je hem er misschien weer op kunnen doen zodat ik je kan helpen met je probleem?(gezien de reactie´s heb ik ook zoiets mee gemaakt) misschien kunnen we samen erover noten?

xx