buitengesloten

haai,
ik zit in 3mavo en heb 6 goeie vriendinnen in de klas 3 daarvan ken ik sinds de 1e klas de rest pas sinds de 2e of 3e, het ging altijd heel goed tussen ons alleen de laate tijd doen ze heel vaag en zit ik inene elke les alleen ze hebben een groepschat aangemaakt zonder mij en 3 er van doen alleen aardig als ze me nodig hebben ik word er ziek van om als een of andere speelbal behandelt te worden het speelt al een paar weken ongeveer sinds de herfstvakantie sindsdien is het erger geworden ik heb al gevraagd of we niet gewoon kunnen afwisselen naast wie we tijdens de les zitten (misschien snappen jullie niet dat ik er een probleem van maak dat ik aleen zit maar als het al een paar weken achter elkaar is word je er toch wel aardig gestoord van) waarop een van mn vriendinnen antwoorde ja dat had ik vorig jaar ook. en ik zei toen, ik weet dat we met een oneven getal zijn en ik vind het ook echt niet erg dat ik een les alleen zit. en midden in mn zin begon ze weer, ja okee dan vergeten we het gewoon,toen kreeg ik niet echt de kans meer om iets te zeggen en sindsdien doen 2 er van super bitchie en sluiten me steeds buiten ik weet echt niet wat ik nu moet doen, gewoon geen aandacht aan besteden of juist extra gezellig doen en ze terug proberen te winnen? :anguished:?

daar wil je toch geen vrienden mee zijn

het is best lastig want ik heb in de 1e echt een kutjaar gehad en en ik snap het niet van hun want tot de herfstvakantie ging alles gewoon chill enzo alleen ik ben bang dat weer precies het zelfde gebeurt als in de 1e (roddelen, klas opstoken, etc.), maar jullie hebben wel gelijk, en ze zijn ook nog eens super schijnheilig want als mn vader erbij is (mja hij is wiskunde leraar en ik heb hem dus ook voor wiskunde-_-) dan doen ze inene super aardig enzo

wat is er gebeurt in de 1e dan??

Geloof me, aan dat soort meiden heb je echt niets. Die ben je beter kwijt dan rijk.

@lock, ja dat besef ik nu ook :slightly_smiling_face:, @victoriaaxo, kreeg hele erge ruzie met een (ex) vriendin van me en zij verzon allerlei leugens over mij en ging dat aan iedereen rond vertellen en iedereen vond haar aardxig want ze was klein en schattig enzo en ze verwachtte niet dat zij zoiets zou doen en op een gegeven moment ging ze ook bij mij thuis met een stift op de autoramen schrijven enzo en ze stookte dus de hele klas tegen me open dat heeft een jaar geduurd toen is ze naar een andere klas over geplaatst, en mn ouders zijn in dat jaar uitelkaar gegaan dus dat maakte het jaar nog slechter en net na de scheiding is mn moeder in italie gaan wonen omdat mn oma ziek was en ik moest met mn zusjes bij mn vader blijven waar ik in die tijd niet zo’n goede band mee had dus dat zorgde er ook wel voor dat ik vaak niet vrolijk was op school, en met zulke dingen maak je pesters alleen maar blij…

Ja dat ken ik ja vooral met die plekken ik zat altijd allen en ik fietste altijd met een hele groep naar school en ik fietste altijd alleen nu ik er op terug kijk kan ik niet geloven dat ik vrienden met hun was! Ik zou het niet pikken meid je moet je niet zo laten behandelen. Met ze praten heeft denk ik ook niet zoveel zin je moet gewoon niet meer zo veel met ze omgaan niet meteen nooit meer met ze praten want daar gaan ze vast moeilijk over doen en dan heb jij het gedaan en ben jij de bitch in hun ogen. Focus je op school andere mensen uit je klas sport oid!